دوره آموزشی «فن خطابه» در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4167921
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴

دوره آموزشی «فن خطابه» در کرمان برگزار شد

کارگاه یک روزه آموزشی «فن خطابه» با موضوع بایدها و نبایدهای منبر با هدف آگاهی روحانیون تبلیغی از ویژگی‌های یک منبر خوب و فن خطابه در شهر کرمان برگزار شد.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، کارگاه یک روزه آموزشی «فن خطابه» با موضوع بایدها و نبایدهای منبر با حضور نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و جمعی از ائمه جماعات و روحانیون کرمان صبح امروز، ۱۹ شهریورماه در دفتر امام جمعه کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان، در این جلسه با بیان اینکه حوزه در طول تاریخ سرمایه‌ها و رسالت‌هایی دارد، گفت: یکی از رسالت‌های حوزه منبر بوده تا روحانیون مستقیم با مردم حرف بزنند و احکام اسلامی، اعتقادات و... را به مردم منتقل کند. در طول تاریخ چهره‌هایی در منبر درخشیده و مورد توجه قرار گرفته‌اند که این توفیق نعمت الهی است.

حجت‌الاسلام سیدمحمد جعفری، معاون امور روحانیت دفتر ولی‌ فقیه در استان در جریان این کارگاه با بیان اینکه این برنامه به‌صورت آزاد برگزار می‌شود، اظهار کرد: برگزاری چنین رویدادی اهمیت بسیاری داشت تا ائمه جماعات از مسائلی که برای یک منبر خوب لازم است استفاده کنند و از اساتید برجسته در فن خطابه بهره‌ ببرند.

جعفری با بیان اینکه ائمه جماعات و روحانیون شهر کرمان که اهل منبر و تبلیغ هستند در این کارگاه‌ها شرکت می‌کنند، گفت: تلاش داریم چنین جلساتی در طول سال و در سراسر استان برای روحانیون برگزار شود.

انتهای پیام
captcha