اختتامیه دوره تابستانه مدرسه قرآن رضوی برگزار شد
کد خبر: 4164193
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
در اصفهان

اختتامیه دوره تابستانه مدرسه قرآن رضوی برگزار شد

آیین اختتامیه دوره تابستانه مدرسه قرآن رضوی اصفهان، روز گذشته، 30 مردادماه با حضور مدیرعامل مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) برگزار شد.

اختتامیه دوره تابستانه مدرسه قرآن رضوی در اصفهانعلی وزیری، مدیر مدرسه قرآن رضوی اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان از برگزاری آیین اختتامیه دوره تابستانه این مدرسه خبر داد و اظهار کرد: این آیین روز گذشته، 30 مردادماه با حضور حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیرعامل مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) برگزار شد.

وی افزود: دوره تابستانه پذیرش قرآن‌آموز در مدرسه قرآن رضوی از ابتدای مردادماه جاری با جذب دانش‌آموزان مستعد در پایه‌های سوم تا ششم ابتدایی آغاز به کار کرد.

مدیر مدرسه قرآن رضوی ادامه داد: در این دوره، نوجوانان علاقه‌مند در محیطی شاد و جذاب علاوه بر آموزش روخوانی، روان‌خوانی، تجوید و مفاهیم، نیم‌جزء از قرآن کریم را نیز حفظ کردند. پذیرفته‌شدگان این دوره در طول سال تحصیلی، در کنار تحصیل به ادامه حفظ خواهند پرداخت.

وی تأکید کرد: مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) با بیش از ۲۰۰ شعبه در سراسر کشور، بزرگترین شبکه حفظ قرآن را دارد و امسال قرار است برای اولین بار، مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم همراه با تحصیل را در اصفهان تأسیس کند.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای اطلاع از برنامه‌ها و ثبت‌نام در مدرسه قرآن رضوی می‌توانند به کانال https://eitaa.com/esfrazavi_hefz مراجعه کنند و یا با شماره ۰۹۱۳۶۷۸۲۵۶۲ تماس بگیرند.

مدرسه قرآن رضوی در خیابان علامه مجلسی، محله شهشهان، جنب پارکینگ آرامگاه علامه مجلسی(ره) واقع شده است.

انتهای پیام
captcha