اختتامیه بیست‌وهفتمین مسابقات قرآن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
کد خبر: 4153527
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰

اختتامیه بیست‌وهفتمین مسابقات قرآن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود

مرحله کشوری و اختتامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، مرحله کشوری و اختتامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی ویژه استادان، کارکنان و دانشجویان، در روز‌های ۱۷ تا ۱۹ تیر ۱۴۰۲ به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برپا می‌شود.

مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی هرساله با حضور برگزیدگان مسابقات استانی برگزار و در هر دوره یکی از واحد‌های دانشگاهی به عنوان میزبان مسابقات معرفی می‌شود.

این مسابقات در بخش‌های کتبی و شفاهی برگزار شد که به برگزیدگان آن لوح تقدیر، جوایز نقدی و امتیازات درسی و فرهنگی مندرج در آئین‌نامه مسابقات اعطا می‌شود.

این مسابقات در رشته‌هایی از جمله قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ قرآن کریم، 5 جزء، ۱۰ جزء و ۲۰ جزء، همچنین ویژه دانشجویان آقا در رشته‌های تواشیح، اذان، دعا و مناجات‌خوانی‌(فراز‌هایی از صحیفه سجادیه) و در بخش کارکنان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ قرآن کریم در بخش‌های ۵ جزء، ۱۰ جزء و ۲۰ جزء، حفظ کل برگزار شد.

جوایز مرحله کشوری بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن و عترت تا ۲۵ میلیون ریال جوایز مرحله واحد تا ۱۳ میلیون ریال و همچنین نفرات اول هر رشته به مراحل بالاتر معرفی خواهند شد.

انتهای پیام
captcha