عرضه محصولات حلال در بزرگ‌ترین نمایشگاه غذایی فیلیپین
کد خبر: 4138209
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵

عرضه محصولات حلال در بزرگ‌ترین نمایشگاه غذایی فیلیپین

بزرگترین نمایشگاه مواد غذایی فیلیپین میزبان محصولات حلال از این کشور و سایر کشورها خواهد بود.

به گزارش ایکنا به نقل از Journal Online Philipines، نمایشگاه IFEX  2023 قرار است میزبان بیش از 500 صادرکننده و تولیدکننده مواد غذایی از فیلیپین و سایر کشورهای جهان باشد.

بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی تجارت مواد غذایی و مواد اولیه فیلیپین قرار است از 26 تا 28 می (5 تا 7 خرداد سال جاری) در مرکز تجارت جهانی مترو مانیل برگزار شود.

این نمایشگاه که شانزدهمین نمایشگاه IFEX به شمار می‌رود بر موضوع عشق به طعم‌های جهانی تمرکز دارد و انتظار می‌رود بیش از 10 هزار خریدار و بازدیدکننده داخلی و خارجی در آن شرکت کنند.

به گفته برگزارکنندگان این نمایشگاه بخشی هم به محصولات دارای گواهی حلال اختصاص دارد.

دولت فیلیپین توسعه مواد غذایی دارای گواهی حلال را برای تشویق روابط تجاری قوی‌تر با کشورهای اسلامی و ایجاد انگیزه در صنعت غذا به منظور ارائه گزینه‌های حلال بیشتر برای گردشگران ترویج می‌کند.

پیش‌تر هم قانون 10817 یا قانون برنامه توسعه و ترویج صادرات حلال فیلیپین با هدف توسعه و ترویج محصولات حلال برای صادرات امضا شد و به تصویب رسید.

در این نمایشگاه قرار است بیش از 500 غرفه‌دار فیلیپینی و بین‌المللی محصولات و مواد غذایی را در بخش‌های مختلف غذایی از جمله نوشیدنی‌ها، غذاهای خاص، میوه‌ها و سبزیجات، بیسکویت‌ها و شیرینی‌ها، تنقلات، گوشت و مرغ، لبنیات و مواد ارگانیک و حلال به نمایش بگذارند.

 

انتهای پیام
captcha