محفل انس با قرآن در روستای مارکده برگزار می‌شود
کد خبر: 4123742
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
با حضور قاسم مقدمی

محفل انس با قرآن در روستای مارکده برگزار می‌شود

جشن میلاد حضرت سیدالشهدا امام حسین(ع) و «محفل انس با قرآن کریم» با حضور قاسم مقدمی، قاری بین‌المللی کشورمان فردا شب، چهارم اسفندماه در مسجد جامع روستای مارکده برگزار می‌شود.

قاسم مقدمی، قاری بین‌المللی

رسول شاهسون، قاری و مرتل ممتاز چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از استان با گرامیداشت حلول ماه شعبان المعظم و تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: در این اعیاد با سعادت و نورانی، جشن میلاد حضرت سیدالشهدا امام حسین(ع) و «محفل انس با قرآن کریم» با حضور قاسم مقدمی، قاری بین‌المللی کشورمان فردا شب چهارم، اسفندماه در مسجد جامع روستای مارکده، از توابع شهرستان سامان، برگزار می‌شود.

این چهره قرآنی اهل مارکده ادامه داد: این محفل معنوی و قرآنی به همت اهالی و قرآن‌دوستان روستای مارکده و با حضور بانوان و آقایان علاقه‌مند به قرآن کریم و عترت(ع) همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع روستا برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: از چند ماه پیش وعده یک محفل انس با قرآن در روستا را از استاد مقدمی گرفته بودیم که خوشبختانه در شب میلاد حضرت امام حسین(ع) این فرصت برای برپایی محفل قرآنی با حضور این قاری بین‌المللی فراهم شده است.

شاهسون ضمن دعوت از تمامی ارادتمندان قرآن و اهل‌بیت(ع) برای حضور در این برنامه، گفت: همچنین برنامه‌های مدیحه‌خوانی و اجرای گروه تواشیح عترت(ع) از نجف‌آباد از دیگر بخش‌های این محفل معنوی است.

گفتنی است، روستای مارکده یکی از روستاهای تاریخی شهرستان سامان در چهارمحال‌وبختیاری است که در کنار رودخانه زاینده‌رود و در یکی از پیچ و خم‌های دره و رودخانه قرار دارد.

انتهای پیام
captcha