آغاز ثبت‌نام مسابقات قرآن و عترت(ع) دانشگاه آزاد چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4101196
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸

آغاز ثبت‌نام مسابقات قرآن و عترت(ع) دانشگاه آزاد چهارمحال‌وبختیاری

ثبت‌نام از دانشگاهیان متقاضی شرکت در بیست و هفتمین دوره مسابقات کتبی و شفاهی قرآن و عترت (ع) دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری آغاز شده است و تا ۱۰ آذرماه سال‌جاری ادامه دارد.

مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا قاسمی‌نژاد، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از استان با اشاره به اینکه ثبت‌نام از دانشگاهیان متقاضی شرکت در بیست و هفتمین دوره مسابقات کتبی و شفاهی قرآن و عترت(ع) این دانشگاه آغاز شده است، اظهار کرد: ثبت‌نام از اساتید، کارکنان و دانشجویان تا 10 آذرماه سال‌جاری ادامه دارد.

وی در خصوص رشته‌های این دوره از مسابقات، افزود: مسابقات قرآن و عترت(ع) دانشگاه آزاد اسلامی در بخش شفاهی شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ 5، 10 ،20 جزء و حفظ کل، تواشیح، دعاخوانی، اذان و مداحی است؛ همچنین ترجمه و تفسیر قرآن، حفظ مفاهیم، آشنایی با مفاهیم نهج‌البلاغه، آشنایی با معارف صحیفه سجادیه، آشنایی با احادیث، سیره معصومین(ع)، احکام، سبک زندگی و پرسمان معارفی، رشته‌های بخش کتبی را تشکیل می‌دهند.

قاسمی‌نژاد با تصریح اینکه به برگزیدگان این دوره از مسابقات لوح تقدیر، جوایز نقدی، سه نمره تشویقی در یکی از دروس معرافی و امتیازات فرهنگی مندرج در آئین‌نامه مسابقات اعطا می‌شود، بیان کرد: ثبت‌نام در این مسابقات از طریق کانون‌های قرآن و عترت واحد‌های دانشگاهی و نیز سامانه https://qmobin.ir/27/Home/Content?id=31 تا دهم آذرماه انجام می‌شود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان گفت: تاریخ برگزاری آزمون کتبی این مسابقات به طور همزمان در سراسر کشور ۲۲ آذر ماه ۱۴۰۱ خواهد بود.

انتهای پیام
captcha