مبارزه با استبداد و استکبار از رویکردهای اساسی انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4094729
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹

مبارزه با استبداد و استکبار از رویکردهای اساسی انقلاب اسلامی است

فرماندار کوه‌چنار با بیان اینکه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از ارزش‌های بنیادین ماست، گفت: یکی از رویکردهای اساسی انقلاب مبارزه با استبداد و استکبار و در رأس آن‌ها آمریکا است.

محمود هاشمی، فرماندار کوه‌چناربه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی فرمانداری کوه‌چنار، محمود هاشمی، فرماندار کوه‌چنار امروز، 4 آبان‌ماه در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان شهرستان کوه‌چنار گفت: تبعید امام (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، به خاک و خون کشیده شدن دانش‌آموزان در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ سه رویداد مهم ۱۳ آبان هستند که هریک در جای خود با رویکرد استکبارستیزی ملت ایران تشریح شود.

وی با بیان اینکه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از ارزش‌های بنیادین ماست و از رویکردهای اساسی انقلاب مبارزه با استبداد و استکبار و در رأس آن‌ها آمریکا است، افزود: این روزها دشمن سعی کرده است برخی شهرهای ما را ملتهب کند و دست استکبار و عوامل آن در این اتفاقات مشاهده می‌شود.

هاشمی تأکید کرد: ملت مصمم و غیور این روز را به عنوان یک روز ماندگار و فراموش ناشدنی خلق می‌کنند و امسال با حضور حماسی و مقتدرانه به جهانیان ثابت می‌کنیم که همواره پای این نظام بوده و هستیم و تا پای جان خواهیم بود.

فرماندار کوه‌چنار بیان کرد: با توجه به تعطیل رسمی بودن این روز هماهنگی‌ها و اطلاع‌رسانی‌های خوبی باید از سوی تمام دستگاه‌ها انجام گیرد.

انتهای پیام
captcha