بهره‌برداری از پروژه ورودی کوه خضر نبی(ع) تا پایان شهریورماه
کد خبر: 4080596
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷

بهره‌برداری از پروژه ورودی کوه خضر نبی(ع) تا پایان شهریورماه

مدیر منطقه چهار شهرداری قم از تلاش برای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه بهسازی ورودی کوه خضر نبی(ع) قم تا پایان شهریور خبر داد.

کوه خضر نبی(ع)به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان مدیر منطقه چهار شهرداری قم با اشاره به برخی از پروژه‌های جاری منطقه چهار شهرداری قم، اظهار کرد: پروژه بوستان خضر نبی(ع) در ابتدای ورودی کوه خضر نبی(ع) و یادمان شهدا یکی از پروژه‌های در حال احداث مجموعه مدیریت شهری در منطقه چهار است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم ادامه داد: در همین راستا طرح بهسازی، نورپردازی و بوستان سازی در ابتدای ورودی بوستان کوه خضر نبی(ع) با هزینه‌ای بالغ‌بر ۵ میلیارد تومان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه برای بهبود وضعیت ترافیکی و دسترسی به بوستان شهدای گمنام طرح اصلاح هندسی این محور از خردادماه امسال آغاز و مراحل عمرانی پروژه در دست اقدام است، افزود: برای جلوگیری از انسداد مسیر و ایجاد اختلال در عبور و مرور خودروهای سواری و حضور زائران، اصلاح هندسی و عملیات عمرانی با دقت خاصی دنبال شده است.

اقبالیان با تأکید بر اینکه ایجاد کانال انتقال آب‌های سطحی و جابه‌جایی تیرهای برق فشارقوی اولویت‌های کنونی این طرح است، تصریح کرد: این طرح تا پایان شهریورماه با بهسازی میدان ورودی و راه‌های دسترسی به همراه نورپردازی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha