بیش از ۹۰۰ محفل انس با قرآن در ضیافت الهی در بقاع متبرکه گلستان اجرا شد
کد خبر: 4054891
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
مدیر کل اوقاف گلستان:

بیش از ۹۰۰ محفل انس با قرآن در ضیافت الهی در بقاع متبرکه گلستان اجرا شد

مدیرکل اوقاف گلستان گفت: در ایام ماه مبارکرمضان تعداد ۹۰۹ جلسه محفل انس و جزءخوانی قرآن در ۱۸ بقاع متبرکه در قالب طرح ضیافت الهی اجرا شد.

محفل انس با قرآن در ضیافت الهی

حجت‌الاسلام روح‌الله سلیمانی‌فرد، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان در گفت وگو با ایکنا از گلستان به فعالیت‌های انجام شده بقاع متبرکه در طرح ضیافت الهی در رمضان ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: تعداد کمک‌های مومنانه در قالب طرح قرار دوازدهم در امامزادگان یک هزار و ۶۲۴ بسته و تعداد افطاریهای ساده هزارو ۵۰۰ پرس در 8 بقعه شاخص و تعداد 120 هزار پرس در مساجد استان برگزار شد.

مدیر کل اوقاف گلستان با بیان اینکه تعداد ۱۳ زوج گلستانی به همت خیرین و واقفین در طرح ازدواج آسان راهی خانه بخت شدند، افزود: تعداد ۹۰۹ محفل انس و جزءخوانی قرآن در سطح ۱۸ بقاع متبرکه و تعداد۴۱۰ جلسه تفسیر قرآن کریم در ۱۲ بقعه شاخص توسط مفسرین برجسته در قالب فعالیتهای قرآنی اجرا شد.

حجت‌الاسلام سلیمانی‌فرد با بیان اینکه نماز عید فطر در ۱۸ بقعه برگزار شد، افزود: تعداد ۸۱۰ جلسه نماز جماعت روزانه در ۳۲ بقعه مجری طرح با حضور مبلغین برگزار شد که در این راستا مراسم بزرگداشت خدیجه مادر امت در ۲۰ بقعه استان و جشن ولادت امام حسن (ع) ۱۶ بقعه در استان و مراسم شهادت حضرت علی(ع)۳۷ بقعه استان گلستان برگزار شد.

مدیرکل اوقاف گلستان به تعداد مبلغین اعزامی از قم جهت انجام امورات دینی اشاره کرد و گفت: تعداد ۲۶ مبلغ بومی فعال در طرح ضیافت الهی حضور داشتند و مراسم جزءخوانی و برنامه سحرگاهی ماه مبارک رمضان به مدت چهار هزار و دویست دقیقه سیمای مرکز استان از امامزاده عبدالله(ع) گرگان پخش شد.

وی به تعداد وقفهای جدید انجام شده در طرح ضیافت الهی اشاره کرد و گفت: به همت خیرین و واقفین ۵ وقف در طرح ضیافت الهی انجام شده است که امیدواریم بتوانیم گام‌های موثری در راستای ترویج فرهنگ وقف برداریم.

انتهای پیام
captcha