برنامه‌های مؤسسه قرآن و عترت انصار اباصالح المهدی(عج) بهبهان
کد خبر: 4034741
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵

برنامه‌های مؤسسه قرآن و عترت انصار اباصالح المهدی(عج) بهبهان

مدیر مسئول موسسه فرهنگی قرآن و عترت انصار اباصالح المهدی(عج) بهبهان درباره فعالیت این مؤسسه قرآنی گفت: این موسسه قرآنی در خرداد سال 98 با همت فعالان قرآنی و استادان دانشگاه و حوزه در شهرستان بهبهان راه اندازی شده و از اهداف اصلی آن، اجرای برنامه‌های آموزشی، تبلیغی-ترویجی و پژوهشی در سطوح مختلف تحصیلی و سنی است.

برنامه‌های مؤسسه قرآن و عترت انصار اباصالح المهدی(عج) بهبهانعبدالرحمان آغازی،‌ مدیر مسئول موسسه فرهنگی قرآن و عترت انصار اباصالح المهدی(عج) بهبهان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان درباره فعالیت این مؤسسه قرآنی گفت: این موسسه قرآنی در خرداد سال 98 با همت فعالان قرآنی و استادان دانشگاه و حوزه در شهرستان بهبهان راه اندازی شده و از اهداف اصلی آن، اجرای برنامه‌های آموزشی، تبلیغی-ترویجی و پژوهشی در سطوح مختلف تحصیلی و سنی است.

وی درباره فعالیت‌هایی که این مؤسسه تا کنون انجام داده است، گفت: برگزاری جلسه هفتگی تفسیر قرآن توسط حجت الاسلام طواف امام جمعه موقت شهرستان، برگزاری کرسی ماهانه تلاوت با اجرای قاریان برتر شهرستان در موسسه قرآنی و نیز به صورت سیّار در سایر مساجد از جمله برنامه‌های مستمر این موسسه هستند.

آغازی افزود: برگزاری دوره تجوید سطح 1 و 2 وآموزش صوت ولحن و ترتیل خوانی‏،‌ برگزاری دوره آموزش تواشیح و همخوانی توسط آقای خرمی، راه اندازی گروه تبلیغی و اطلاع رسانی پیام رسان در فضای مجازی  و برگزاری کلاس تفسیر ویژه خواهران توسط خانم عظیمی نیا مدرس حوزه علمیه دیگر برنامه‌های این مؤسسه قرآنی هستند.

مدیر مسئول موسسه فرهنگی قرآن و عترت انصار اباصالح المهدی(عج) ادامه داد: صفحه مجازی مرکز قرآنی اباصالح(عج) جهت انتشار معارف قرآنی و نیز اطلاع رسانی برنامه‌های مرکز ، صفحه درس‌هایی از نهج البلاغه و رایحه ظهور در اینستاگرام راه اندازی شد. جلسات هماهنگی با دارالقرآن آموزش پرورش جهت انجام برنامه‌های مشترک، تشکیل جلسات متعدد با فعالان قرآن و نهج البلاغه جهت برگزاری برنامه‌ای مختلف از برنامه‌های این مؤسسه است.

به گفته آغازی، اهدای جوایز قاریان قرآن که در برگزاری کرسی‌های تلاوت ماهانه فعال هستند، برگزاری کلاس نقاشی ویژه کودکان، برگزاری دوره حفظ قرآن ویژه کودکان و نوجوانان، برگزاری دوره حفظ قرآن ویژه جوانان و بزرگسالان، برگزاری جلسه تفسیر موضوعی توسط استاد شیخ حمید طیبی و برگزاری مسابقه مجازی تلاوت قرآن ویژه کودکان و نوجوانان برنامه‌های دیگری هستند که در مؤسسه، دنبال می‌شوند. همچنین برگزاری دوره مجازی صحیفه سجادیه نیز به زودی در موسسه آغاز می‌شود.

انتهای پیام
captcha