شگرد دشمن ناامید کردن جوانان نسبت به آینده کشور است
کد خبر: 4033844
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲

شگرد دشمن ناامید کردن جوانان نسبت به آینده کشور است

مدیر گروه قرآنی دانشگاه مشکات ولایت استان البرز گفت: دشمن درصدد ترویج ناامیدی به‌ویژه در نسل جوان است اما ما می‌توانیم با حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی مانع از تحقق اهداف شوم دشمن شویم.

امید سبزعلی مدیرگروه قرآنی دانشگاه مشکات ولایت البرز

امید سبزعلی، مدیر گروه قرآنی دانشگاه مشکات ولایت استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، توسعه سیاسی و اجتماعی کشور را پلی برای تحقق سایر اهداف دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران موجب توسعه در تمام زمینه‌ها شده و ما مکلف به حفظ دستاوردهای آن هستیم چراکه هرگونه غفلت در حفظ دستاوردهای انقلاب موجب انحراف از اهداف آن می‌شود.

وی آگاهی را از جمله مصادیق توسعه اجتماعی برشمرد و با اشاره به اینکه اکنون این آگاهی به واسطه نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح بالایی است، بیان کرد: در گذشته یکی از توطئه‌های استکبار و رژیم منحوس پهلوی عدم آگاهی مردم از شایستگی‌های خودشان بود. امروز مردم از حقوق خود آگاهند و این آگاهی از دستاوردهای مهم انقلاب است.

این مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی تلنگری به آزادی‌خواهان جهان بود که تحت سلطه استعمار قرار نگیرند، تأکید کرد: جریانات مطالبه‌گری و هیئت‌های آزادی‌بخش در کشورهای عمدتا مسلمان و جهان یکی از مهمترین و استراتژیک‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

سبزعلی با تأکید بر خودباوری نسل جوان و افزایش مسئولیت دانشگاهیان در این خصوص، گفت: هم‌اکنون وظیفه جامعه نخبگانی تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، چراکه دشمن بیکار نخواهد نشست و لحظه‌ای غفلت باعث سوءاستفاده آنان می‌شود.

مدرس قرآن دانشگاه مشکات ولایت کرج با بیان اینکه انقلاب اسلامی با اقتدار ملی و عدم وابستگی تبدیل به الگویی برای سایر کشورها شده، است افزود: دشمن درصدد ترویج ناامیدی به ویژه در نسل جوان است اما ما می‌توانیم با حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی مانع از تحقق اهداف شوم دشمن شویم.

مدیر گروه قرآنی دانشگاه مشکات ولایت استان البرز در پایان شناساندن ظرفیت‌های انقلاب به نسل جوان و ایجاد روحیه نشاط در اقشار مختلف مردم را از مهم‌ترین اهداف اجرای برنامه‌های دهه فجر دانست و با تأکید بر برنامه‌ریزی هرچه بهتر در برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر،  گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته مردم ولایتمدار استان با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حمایت و پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل دشمنان و بدخواهان نظام به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام
captcha