تقویت نیروی جهادی در تراز اسلام یکی از وظایف اصلی بسیج مستضعفین است
کد خبر: 4014637
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷

تقویت نیروی جهادی در تراز اسلام یکی از وظایف اصلی بسیج مستضعفین است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد تقویت نیروی جهادی در تراز اسلام را یکی از وظایف اصلی بسیج مستضعفین دانست.

مهدی الهی راد، فرمانده ناحیه مقاومت بجنوردبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، سرهنگ مهدی الهی‌راد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد، 29 آبان ماه، در رزمایش اقتدار گروه‌های جهادی خراسان شمالی که به مناسبت هفته بسیج در ناحیه مقاومت بجنورد برگزار شد، با بیان اینکه بسیج مکتبی برگرفته از اسلام است، بیان کرد: بسیج از آغاز تولد خود در بحبوحه حوادث بزرگ شد و در دوران دفاع مقدس پر از رشادت‌های مردمی است.

 الهی‌راد ادامه داد: بسیج در سطح دانش آموزی پر از دلاوری‌ها و غیورمردی‌ها است به طوری که بسیج دانش آموزی را به عنوان مدرسه عشق می‌دانند که گواه این عنوان 36 هزار دانش آموز شهید است.

وی حضور طلاب و دانشجویان را در بسیج مستضعفین بسیار تأثیرگذار دانست و تصریح کرد: حضور دانشجویان و طلاب در صحنه‌های نبرد و جبهه مقاومت آن محل را تبدیل به مکتب عرفان و پل ارتباطی با خدا کرده بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد با اشاره به فعالیت‌های بسیج مستضعفین در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: بعد از دفاع مقدس بسیج مستضعفین در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی فعالیت کرده و کارنامه درخشانی را ارائه داده است.

الهی‌راد ادامه داد: نقش آفرینی مؤثر بسیج مستضعفین در گام اول انقلاب از علل تثبیت این گام بود و پس از جشن چهلمین سال انقلاب اسلامی و آغاز گام دوم انقلاب با پشتکار و تلاش خود کارنامه درخشانی را ارائه خواهیم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد حضور جوانان در گام دوم انقلاب را بسیار کارآمد و مؤثر دانست و تصریح کرد:  جوانان برای پیشبرد اهداف بیانیه گام دوم باید خود را مجهز به سلاح ایمان و تقوا کنند و به تقویت نیرو در تراز اسلام و آمادگی برای نقش آفرینی بزرگ بپردازند.

وی افزود: حرکت‌های جهادی که در بسیج مستضعفین با حضور جوانان انجام می‌شود نیز به منظور تقویت نیرویی هم تراز با اسلام است و سبب می‌شود تا جوانان از تنبلی و تن آسایی فاصله گرفته و وجود خود را برای کمک به محرومان و مستضعفین تألیف کند.

 الهی‌راد در پایان اظهار کرد: جمهوری اسلامی بنا دارد که تمدن بزرگ اسلامی را با پرورش جوانان جهادگر و پرتلاش  به دست جوانان بسپارد.

انتهای پیام
captcha