اتمام تصویربرداری مستند حضرت معصومه(س) تا دو هفته آینده + عکس
کد خبر: 4009891
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹

اتمام تصویربرداری مستند حضرت معصومه(س) تا دو هفته آینده + عکس

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل‌ بیت(ع) گفت: پروژه ساخت مستند روایی تاریخی حضرت معصومه(س) از هشتم آبان‌ماه، سالروز ورود بانوی کرامت به قم، در مرحله تولید قرار گرفته است و تا دو هفته دیگر تصویربرداری کار به اتمام می‌رسد و وارد مرحله پس‌تولید می‌شود.

حجت‌الاسلام آمره مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیتبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام محسن آمره، مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل‌ بیت(ع) طی سخنانی با اشاره به ساخت مستند تاریخی روایی حضرت معصومه(س)، گفت: طی تفاهم‌نامه‌ای که در دو سال گذشته بین شبکه کربلا وابسته به عتبه امام حسین(ع) و آستان مقدس بانوی کرامت امضا شد، تصمیم به ساخت مستندی پیرامون حضرت فاطمه معصومه(س) گرفته شد.

وی ساخت مستند حضرت معصومه(س) را نخستین همکاری رسانه‌ای میان عتبه مقدس امام حسین(ع) و عتبه حضرت فاطمه معصومه(س) بیان کرد و گفت: از همان دو سال گذشته، کارهای مطالعاتی و فیلم‌نامه‌نویسی این پروژه انجام شد که محتوای تولید شده از سوی این آستان‌های مقدس بررسی و تأیید شد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل‌ بیت(ع) با اشاره به آغاز فرایند پیش‌تولید مستند حضرت معصومه(س) از دو ماه گذشته، افزود: از هشتم آبان‌ماه، سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم، پروژه ساخت مستند در مرحله تولید قرار گرفته است که براساس پیشرفت کار و برنامه‌ریزی صورت گرفته، تا دو هفته دیگر تصویربرداری کار به اتمام رسیده و وارد مرحله پس‌تولید می‌شویم.

وی با ابراز امیدواری از ادامه همکاری‌های رسانه‌ای اعتاب مقدس معصومین در جهان در راستای نشر معارف ناب اسلامی، گفت: مراحل ساخت مستند تاریخی روایی حضرت معصومه(س) به تهیه‌کنندگی جعفر زندی و کارگردانی سیدمجتبی طباطبایی دنبال می‌شود.

انتهای پیام
captcha