شرکت البرزی‌ها در مسابقه کتابخوانی «محضر رئوف»
کد خبر: 4002827
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶

شرکت البرزی‌ها در مسابقه کتابخوانی «محضر رئوف»

اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت برای سه رده سنی کودک، نوجوان و عمومی مسابقه کتابخوانی برگزار می‌کند و علاقمندان البرزی تا 30 مهرماه فرصت دارند در این مسابقه شرکت کنند.

شرکت البرزی‌ها در مسابقه کتابخوانی «محضر رئوف»

به گزارش ایکنا از البرز، در ایام شهادت پیامبر(ص) و امام رضا(ع) تا ولادت پیامبر(ص) به همت اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «محضر رئوف» برای سه رده سنی کودک، نوجوان و عمومی برگزار می‌شود.

بخش کودک این مسابقه با عنوان «نورالهدی» برای کودکان زیر هشت سال برگزار می‌شود که در این بخش کودکان باید با مطالعه محتوای تهیه شده که شامل سه داستان کوتاه در رابطه با پیامبر(ص) و امام رضا(ع) است؛ در پایان یک داستان کوتاه در رابطه با تصویری از موکب که در صفحه هشت این محتوا آمده و ارسال آن در این مسابقه شرکت کنند.

بخش نوجوان نیز با معرفی کتاب «مهربانترین» که زندگی امام هشتم(ع) را با تکیه بر ۱۷ روایت و به زبان نوجوانانه بیان کرده است برگزار می‌شود که نوجوانان باید با مطالعه این کتاب ۸۳ صفح‌ ای به پنج سؤال پاسخ داده و در صورت پاسخ صحیح به سؤالات در قرعه‌کشی جوایز این مسابقه شرکت کنند.

بخش عمومی نیز با محوریت کتاب «محضر رئوف» برگزار و شرکت‌کنندگان باید با مطالعه این کتاب ۱۳۳ صفحه‌ای با موضوع معارف رضوی شامل زیارت، زندگی سیاسی و مواعظ امام رضا(ع) از بیان مقام معظم رهبری، به پنج سؤال این مسابقه پاسخ گفته و در قرعه‌کشی جوایز شرکت کنند.

یادآور می‌شود، این مسابقه از ۱۰ تا ۳۰ مهرماه برگزار و جوایز آن شامل اسکان در زائرسرای رضوی به‌مدت سه روز برای هشت نفر به همراه خانواده و صدها محصول فرهنگی و متبرک می‌شود.

علاقه‌مندان البرزی برای شرکت در این مسابقه باید به سایت شبکه ملی خانواده فاطمی به نشانی Fatemi.amfm.ir مراجعه کنند و با ورود به هر کدام از بخش‌های کودک، نوجوان و عمومی با نام‌نویسی و وارد کردن اطلاعات شخصی خود محتوای مربوطه را دانلود کرده و با مطالعه محتوا به سؤالات هر بخش در همان صفحه پاسخ دهند.

انتهای پیام
captcha