بنیاد علوی پروژه‌های نیمه‌تمام مناطق محروم اردبیل را با جدیت اجرا می‌کند
کد خبر: 4001404
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱

بنیاد علوی پروژه‌های نیمه‌تمام مناطق محروم اردبیل را با جدیت اجرا می‌کند

نماینده بنیاد علوی در استان اردبیل، گفت: احداث پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی در مناطق محروم اردبیل تا پایان سال آینده در اولویت کاری قرار گرفته و به همین منظور بنیاد علوی جدیت ویژه‌ای در اجرای این طرح‌ها دارد.

رضازاده// بنیاد علوی پروژه‌های نیمه‌تمام مناطق محروم اردبیل را با جدیت اجرا می‌کندبه گزارش ایکنا از اردبیل، حمید فتاحی، دبیر پیشرفت و آبادانی شهرستان‌های کوثر و خلخال و نماینده بنیاد علوی در استان اردبیل، هشتم مهرماه، در نشست با مدیرکل اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل، اظهار کرد: تاکنون همکاری‌هایی با اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان، برای ساخت فضاهای آموزشی در گرمی انجام یافته و تلاش برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها در نخستین فرصت مبنای کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در جنوب استان اردبیل، با محرومیت‌های بیشتری مواجهیم که به همین منظور درصدد هستیم از سال‌های آینده نسبت به تخریب و بازسازی مدارس فرسوده و همچنین بهسازی و تجهیز واحدهای آموزشی، اعتبار مورد نیاز تخصیص یابد تا این پروژه‌ها با مشارکت بنیاد علوی به سرانجام برسد.

دبیر پیشرفت و آبادانی شهرستان‌های کوثر و خلخال و نماینده بنیاد علوی در استان اردبیل، ادامه داد: احداث پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی در مناطق محروم اردبیل تا پایان سال آینده در اولویت کاری قرار گرفته که امیدواریم از فرصت باقی‌مانده استفاده کرده و شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام باشیم.

در ادامه دولت لطفی، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل، نیز گفت: بنیاد علوی برای ساخت مدارس در مناطق محروم روستایی تمام اهتمام خود را به‌کارگرفته که این تلاش‌ها شایسته تقدیر و قدردانی بوده و به همین منظور در قالب تفاهم‌نامه منعقد شده، قرار است ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار صرف ساخت و احداث پروژه‌های آموزشی مناطق محروم روستایی شود.

انتهای پیام
captcha