عشق و ارادت به اهل بیت (ع) در میان اهل سنت ستودنی است
کد خبر: 4000601
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴

عشق و ارادت به اهل بیت (ع) در میان اهل سنت ستودنی است

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان بیان کرد: عشق و علاقه به اهل بیت (ع) در میان اهل سنت ستودنی است و باید برای احیای فرهنگ عاشورا این پیام را به نسل‌های بعد منتقل کنیم.


به گزارش ایکنا از گلستان، عادله کشمیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد گلستان در دومین همایش فرهنگ عاشورایی در زبان و ادبیات ترکمن که روز گذشته با حضور مسئولان در سالن نگاه تالار فخرالدین اسعد گرگانی  برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: قیام امام حسین(ع) زمینه ساز احیای امربه معروف ونهی از منکر است و می تواند چراغ راهی برای نسل امروز باشد.

وی با بیان اینکه جوانان و بزرگان ترکمن با عشق به امام حسین(ع) فرهنگ عاشورایی را زنده نگه می دارند، تصریح کرد:  در همایش های مختلف از جمله برنامه آوای ارادت با موضوع عشق به امام رضا (ع) با استقبال گسترده اهل سنت روبه رو بود سرودن اشعار و موسیقی در وصف امام رضا (ع) در میان اهل سنت واقعا ستونی است.

کشمیری با بیان اینکه امام حسین (ع) برای احیای اسلام و فرهنگ نبوی قیام کردند  ما باید از ایام الله درس بگیریم، افزود: عشق و علاقه به اهل بیت در میان اهل سنت باعث افتخار است و باید برای احیای فرهنگ عاشورا این پیام را به نسل های بعد منتقل کنیم.

انتهای پیام
captcha