جذب همراهی مردم؛ مهم‌ترین اصل در تسهیل کمک‌رسانی به محرومان
کد خبر: 3986531
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶

جذب همراهی مردم؛ مهم‌ترین اصل در تسهیل کمک‌رسانی به محرومان

مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان با اشاره به دو نکته در تسهیل کمک به محرومان در کمیته امداد، بیان کرد: خوشبختانه باید بگویم در این چند سال اعتماد مردم جلب شده و این جلب اعتماد در کنار تقویت انگیزه همکاران می‌تواند مقدمه‌ای برای کارهای بزرگ باشد.

جذب همراهی مردم؛ مهم‌تریم اصل در تسهیل کمک‌رسانی به محرومانبه‌ گزارش ایکنا از همدان، پیمان ترکمانه، مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی(ره)، چهارم مردادماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)، با اشاره به فعالیت‌های خود در پنج سال گذشته، اظهار کرد: جلب اعتماد مردم یکی از نکاتی است که باید به آن توجه داشت، چراکه در راستای کمک به نیازمندان اگر مردم اعتماد داشته باشند در راستای خدمات‌رسانی به محرومین و نیازمندان وارد میدان می‌شوند.

وی افزود: خوشبختانه باید بگویم در این چند سال اعتماد مردم جلب شده اما نکته مهم دیگر تقویت انگیزه همکاران در این اداره بود که اگر روحیه همکاران تقویت شود بسیار موثر خواهند بود؛ به‌خصوص اگر به نسل جوان نیز توجه و اعتماد شود در این صورت می‌توانیم شاهد کارهای بزرگ بود.

ترکمانه با تأکید بر اقداماتی که در حوزه مسکن صورت گرفته است، تصریح کرد: به‌زودی هزار واحد مسکن محرومین از سهمیه بنیاد مسکن به بهره‌برداری خواهد رسید و در پایان سال آینده جشن خانه‌دار شدن روستایی‌ها را خواهیم گرفت.

رسول شیخی‌زاده، مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان نیز در این جلسه با اشاره به جایگاه محرومین در نظام اسلامی، افزود: پس از انقلاب و سرنگونی رژیم طاغوت توجه ویژه‌ای به محرومان جامعه شد که نشانه آن تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بود.

وی با اشاره به فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره)، بیان کرد: در کمیته امداد امام خمینی(ره) هیچ فعالیتی بر دیگری ارجحیت نداشته و به تمامی فعالیت‌ها باید توجه شود.

یادآور می‌شود، در این جلسه که با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار شد، از خدمات پیمان ترکمانه تقدیر و رسول شیخی‌زاده به‌عنوان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان منصوب شد.

انتهای پیام
captcha