بهره‌مندی از ظرفیت مبلغان برای تبیین شخصیت امام خمینی(ره)
کد خبر: 3974729
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

بهره‌مندی از ظرفیت مبلغان برای تبیین شخصیت امام خمینی(ره)

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان گفت: مناسبت‌های نیمه خرداد ماه بهترین فرصت برای روشنگری و تبیین شخصیت والای حضرت امام خمینی(ره) با استفاده از ظرفیت مساجد، مبلغان با تولید محتوا در فضای مجازی است.

ارسالی دوشنبه// برگزاری مراسم متمرکز سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)  در گلستانحجت‌الاسلام والمسلمین حسن نیشابوری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان، اظهار کرد: مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و بزرگداشت قیام خونین ۱۵ خرداد و شهادت امام  صادق(ع) با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی به‌صورت متمرکز در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این ایام بهترین فرصت برای روشنگری و تبیین شخصیت والای حضرت امام خمینی(ره) با استفاده از ظرفیت مساجد، مبلغان می باشد، افزود: این مراسم پنج‌شنبه 13 خرداد با همکاری ستاد مهدویون در استان در ساعت 20:30 در آستان امامزاده عبدالله(ع) با حضور مداح کشوری حاج مهدی منصوری برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان به برگزاری مراسم شب شهادت امام صادق(ع) اشاره کرد و گفت: این مراسم معنوی با حضور مسئولان هیئت مذهبی و تشکل‌های دینی در  امامزاده اسحاق بن موسی بن جعفر(ع) ملقب به امامزاده نور با مداحی حاج مهدی منصوری برگزار خواهد شد.

نیشابوری به آمادگی روحانیون و مبلغان در 240 مسجد و حسینیه  در گرگان اشاره کرد و  افزود: مبلغان برای تبیین شخصیت والای امام صادق(ع) و حضرت امام خمینی(ره) و سیره عملی ایشان از  تولید محتوا در قالب عکس، نوشته، موشن‌گرافی و نماهنگ در فضای مجازی فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: در راستای بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد فضاسازی و تبلیغات میدانی و شهری به نحو مطلوب و شایسته انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha