برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم کوتاه «طنین مسجد» در گلستان
کد خبر: 3971817
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم کوتاه «طنین مسجد» در گلستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم کوتاه «طنین مسجد» در گلستان خبر داد.

ارسالی یکشنبه// برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم کوتاه «طنین مسجد» در گلستانعادله کشمیری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان از برگزاری مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم کوتاه «طنین مسجد» در گلستان خبر داد و گفت: جشنواره فیلم کوتاه «طنین مسجد» از ظرفیت بالایی برخوردار بوده و توانسته  انگیزه‌های فیلمسازی را در بین کانون‌های مساجد ایجاد کند.

وی با بیان اینکه یکی از اهدف از این جشنواره‌ تربیت فیلمسازان مسجدی است، افزود: در برگزاری این جشنواره در ابتدای راه قرار داریم و باید با انژری مضاعف و برنامه‌ریزی مناسب ادامه دهیم تا به اهداف عالیه این جشنواره که تربیت فیلمسازان مسجدی است برسیم.  

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به رشد کمی و کیفی جشنواره نسبت به سه دوره پیشین اشاره کرد و گفت: با توجه به ارسال یک هزار و 45 اثر در قسمت‌های مختلف به این جشنواره، نشان می‌دهد که این جشنواره می‌تواند در جذب جوانان و نوجوانان به طرف آموزه‌های دینی و معنوی موفق باشد.

کشمیری با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره در 6 خرداد با رعایت مقررات و ضوابط بهداشتی در گلستان، افزود: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس‌های سایت به نشانی taninfilm.ir و اینستاگرام به نشانی taninfilmfestival مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha