برگزاری مجازی مراسم ولادت امام حسن(ع) در کانون‌های مساجد قزوین
کد خبر: 3967488
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶

برگزاری مجازی مراسم ولادت امام حسن(ع) در کانون‌های مساجد قزوین

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین از برگزاری ویژه‌برنامه‌های ولادت امام حسن مجتبی(ع) در کانون‌های مساجد استان قزوین به صورت مجازی خبر داد.

برگزاری برنامه‌های ولادت امام حسن (ع) در کانون‌های مساجد قزوینبه گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ‌ هنری مساجد استان قزوین، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی رمضانی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد قزوین، گفت: پانزدهم ماه مبارک رمضان مصادف با ولادت امام حسن مجتبی(ع) است که به همین مناسبت برنامه‌های متعددی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تدارک دیده شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین ادامه داد: البته با توجه به شیوع کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیشتر این برنامه‌ها در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: برگزاری مراسم جشن و سخنرانی، تبیین سیره و روش زندگی امام حسن مجتبی(ع) با تولید محتوا در فضای مجازی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، برگزاری محفل انس با قرآن کریم از جمله این برنامه‌ها است.

حجت‌الاسلام رمضانی اعلام کرد: یکی از برنامه‌هایی که به صورت ویژه در ماه مبارک رمضان مورد توجه است، توزیع کمک‌های مؤمنانه در بین خانواده‌های محروم و نیازمند است که این اقدام در مناسبت‌های مختلف در طول سال توسط کانون‌های مساجد استان قزوین و با کمک خیران انجام می‌شود ولی در ولادت امام حسن مجتبی که کریم اهل بیت(ع) نام گرفته‌اند به صورت ویژه‌ مورد توجه است. بر این اساس به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) از سوی کانون‌های مساجد استان قزوین در مناطق مختلف توزیع بسته‌های معیشتی، غذای گرم و نان در بین خانواده‌های نیازمند صورت می‌گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین یادآور شد: امام حسن مجتبی(ع) الگویی برای همه ما در اخلاق مداری، احسان، عبودیت و بندگی خداوند متعال هستند و از بارزترین ویژگی‌های این امام بزرگوار دستگیری از نیازمندان و کمک به افراد محروم است که در شرایط امروز جامعه باید بیش از پیش ‌از این ویژگی امام حسن(ع) الگو بگیریم و در کمک به نیازمندان پیشقدم باشیم.

انتهای پیام
captcha