دوره مهد و پیش‌دبستانی مجازی از سوی مؤسسه رضوان تهران برگزار می‌شود
کد خبر: 3929338
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
با محوریت معارف قرآنی؛

دوره مهد و پیش‌دبستانی مجازی از سوی مؤسسه رضوان تهران برگزار می‌شود

دوره مهد و پیش‌دبستانی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت رضوان تهران با محوریت معارف دینی و قرآنی به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود.

حمید محصل، مدیر مؤسسه قرآنی فرهنگی رضوان

حمید محصل، مدیر مؤسسه قرآنی فرهنگی رضوان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: در این شرایط کرونایی، دوره مهد و پیش‌دبستانی مؤسسه به صورت مجازی و آنلاین ویژه خردسالان 4 تا 6 سال برگزار می‌شود. این دوره‌ها با محوریت قرآنی و حفظ تخصصی قرآن برپا می‌شود.

وی افزود: آموزش تخصصی قرآن همراه با بازی، شعر، صلوات قرآنی، مدرسه امام سجاد(ع)، آموزش وضو و نماز، آموزش مهارت‌هایی چون کاردستی، دست‌ورزی، خمیر بازی، کلاژ، آموزش‌های علمی شامل نقاشی، اعداد، حیوانات، گیاه‌شناسی، طبیعت و اجرای برنامه‌های مناسبتی از جمله سرفصل‌های این دوره‌هاست.

محصل با اشاره به اینکه دوره فوق سه روز در هفته به انتخاب متقاضیان در نوبت صبح و یا عصر به مدت دو ساعت تشکیل می‌شود، اظهار کرد: در ابتدای ورود نونهالان تست‌های روانشناسی و هوش‌های هشت‌گاه انجام می‌شود.  

وی در پایان بیان کرد: والدین علاقه‌مند برای ثبت‌نام خردسالانشان می‌توانند با شماره‌های ۰۹۱۹۳۲۲۷۷۵۲- ۰۹۱۲۵۰۸۱۱۹۴ تماس بگیرند. همچنین این دوره‌ها به صورت آنلاین و تصویری از طریق پیام‌رسان‌ها برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال مؤسسه در پیام‌رسان‌های سروش، تلگرام، ایتا، بله و صحفه مؤسسه در اینستاگرام به نشانی rezvanolquran@ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha