محمدرضا پورمعین در سوگ پدر نشست + پیام تسلیت
کد خبر: 3919064
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۱

محمدرضا پورمعین در سوگ پدر نشست + پیام تسلیت

پدر محمدرضا پورمعین، حاج قاسم پورمعین از پیرغلامان اهل بیت، امروز، چهارم شهریورماه دار فانی را وداع گفت.

به گزارش ایکنا، حاج قاسم پورمعین، پدر محمدرضا پورمعین، از فعالان قرآنی کشورمان، دبیر انجمن خادمان قرآن و رئیس جمعیت قرآنی استان تهران، دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشییع و خاکسپاری پنجشنبه، ششم شهریورماه، ساعت 9 از درب منزل آن مرحوم واقع در مهرآباد جنوبی، بیست متری دانشگاه هوایی جنوبی به سمت قطعه 72 بهشت زهرا(س) تهران انجام می‌شود.

مراسم ترحیم آن مرحوم، جهت رعایت حال عموم در وضعیت شیوع کروناویروس و توجه به پروتکل‌های بهداشتی برگزار نشده و هزینه آن صرف امور خیر می‌شود.

پیام تسلیت‌ها

عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت پدر خادم‌القرآن محمدرضا پورمعین را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است: وَلَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ ۗوَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ (البقره/155، 156)

برادر ارجمند جناب آقای محمدرضا پورمعین زید عزه

خادم القرآن الکریم

با نهایت تأسف و تأثر، ضایعه درگذشت والد ارجمند و بزرگوارتان را به جنابعالی که عمر خود را وقف خدمتگزاری به آستان مقدس قرآن کریم کرده‌اید و همچنین خاندان معظم تسلیت می‌گویم. خداوند متعال آن فقید سعید را غریق رحمت واسعه الهی قرار دهد و ایشان را با اهل بیت عصمت و طهارت(ع) محشور کند و به بازماندگان معزی صبر و اجر فراوان عنایت فرماید.

همچنین شورای عالی قرآن نیز طی پیامی ضمن تسلیت به محمدرضا و محمدحسین پورمعین، از فعالان قرآنی کشور، برای آن مرحوم غفران الهی را مسئلت داشت.

انتهای پیام
captcha