آغاز جشنواره قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3904961
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶

آغاز جشنواره قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد از آغاز بیست‌وپنجمین دوره جشنواره هنر، پژوهش و ادبیات دینی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی ویژه اساتید، دانشجویان و کارمندان این دانشگاه خبر داد.

محمد قاسمی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، با اشاره به آغاز بیست‌وپنجمین دوره جشنواره هنر، پژوهش و ادبیات دینی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: این جشنواره ویژه اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود و دانشگاهیان سراسر استان تا 25 تیرماه مهلت دارند آثار هنری، ادبی و پژوهشی خود را به معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد ارسال کنند.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف جشنواره هنر، پژوهش و ادبیات دینی قرآن و عترت، گفت: این جشنواره در بخش‌های مقاله، نقاشی، خوشنویسی و تذهیب، ، مشبک، معرق، فیلم کوتاه، طراحی پوستر، عکس، شعر، داستان نویسی، نمایش‌نامه، کانال شبکه‌های مجازی، نرم‌افزار، اپلیکیشن و ... برگزار می‌شود.

قاسمی بیان کرد: پس از دریافت آثار از واحدهای مختلف دانشگاه آزاد در سراسر استان تا 25 تیرماه، آثار در دو سطح دانشگاهی و کشوری داوری خواهد شد، آثاری که در سطح دانشگاهی حدنصاب لازم را کسب کنند هدایایی دریافت خواهند کرد. همچنین آثار دریافت شده به واحد میزبان، یعنی دانشگاه آزاد واحد ساری ارسال خواهند شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد تصریح کرد: از برگزیدگان جشنواره در سطح کشوری نیز در مراسم اختتامیه که در ساری برگزار خواهد شد، تقدیر می‌شود.

قاسمی با اشاره به نتایج نمایندگان استان در دوره‌های پیشین جشنواره هنر، پژوهش و ادبیات دینی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: در سال‌های گذشته شاهد رتبه‌های برتر دانشجویان، اساتید و کارمندان استان در رشته‌های عکاسی، خوشنویسی و ... در سطح کشور بودیم.

انتهای پیام
captcha