بازدید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از بنیاد حمایت از کودکان مبتلا به سرطان
کد خبر: 3895728
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶

بازدید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از بنیاد حمایت از کودکان مبتلا به سرطان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در بازدید از بنیاد حمایت از کودکان مبتلا به سرطان، از بخش‌های مختلف ساختمانی و خدمات درمانی و رفاهی این موسسه دیدن کرد.

بازدید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از بنیاد حمایت از کودکان مبتلا به سرطانبه گزارش ایکنا از اردبیل، شهرام حبیب‌زاده، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل، ۱۲ اردیبهشت‌ماه، در نشست با رئیس و اعضای هیئت مدیره بنیاد حمایت از کودکان سرطانی، ضمن قدردانی از زحمات خیرین و اعضای این بنیاد گفت: همت و تلاش رئیس بنیاد و اعضای هیئت مدیره ستودنی و ارزشمند است و دغدغه این عزیزان در جهت خدمت به خلق خدا و کودکان سرطانی مورد رضایت خداوند متعال است.
وی افزود: حمایت مستقیم از حوزه سلامت استان، که باری از خدمات درمانی حوزه سلامت را متقبل می‌شوند جزو وظیفه ماست و در این راستا دانشگاه حمایت‌های فنی و تخصصی را دریغ نخواهد کرد.
حبیب زاده، تصریح کرد: ایجاد زیر ساخت‌های درمانی در استان کار مهم و راهگشای است که در این مورد شاهد احداث ساختمان ۵ طبقه توسط بنیاد حمایت از کودکان سرطانی هستیم که پس از تکمیل از ظرفیت‌های ایجادی در جهت راه اندازی مرکز جامع سرطان استان و نیز مرکز شیمی درمانی سرپایی استفاده خواهد شد.
گفتنی است در ادامه جلسه قرآن نویس، رئیس هیئت مدیره بنیاد حمایت از کودکان مبتلا به سرطان استان اردبیل، با قدردانی از حضور سرپرست ومعاون دانشگاه دراین بنیاد و توجه ویژه و حمایت‌های وی، خواستار صدور مجوز برای فعالیت درمانگاه و تامین نیاز‌های تخصصی پزشکی برای کودکان سرطانی تحت پوشش این بنیاد شد.
در پایان این بازدید، از طرف بنیاد کودکان سرطانی، لوح تقدیری به پاس همکاری و قدردانی از زحمات مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به دکتر حبیب زاده اهدا شد.

انتهای پیام
captcha