راهیان نور؛ ظرفیتی ارزشمند برای خنثی‌سازی هجمه‌های فرهنگی
کد خبر: 3876965
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸

راهیان نور؛ ظرفیتی ارزشمند برای خنثی‌سازی هجمه‌های فرهنگی

گروه اجتماعی ــ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان راهیان نور را ظرفیتی ارزشمند برای خنثی‌سازی هجمه‌های فرهنگی و کینه‌توزی‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی برشمرد.

راهیان نور؛ ظرفیتی ارزشمند برای خنثی‌سازی هجمه‌های فرهنگی

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی استانداری استان، حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمن شب گذشته 16 بهمن در نشست رهاورد سرزمین نور و معبر مقاومت با بیان اینکه تهاجم فرهنگی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی و جوانان این مرز و بوم قابل توجه است گفت: با اجرای آموزه‌های ناب اعتقادی در کشور، می‌توان این دسیسه‌ها را ختثی کرد.
وی با تاکید بر اینکه تاب‌آوری جوانان در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان با برگزاری راهیان نوری تقویت می‌شود گفت: الزامی است تا مسئولان مربوط در استان نسبت به اجرای پرشور این آیین میهنی و اعتقادی، تلاش مستمر داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، ظرفیت‌های ارزشمندی برای مقابله با تضادهای فرهنگی دشمنان هستند، که بر این اساس باید ارزش‌های دفاع مقدس با برگزاری آیین راهیان نور برای نوجوانان و جوانان تقویت شود.
خجسته‌پور با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته از استان تنها دختران به راهیان نور اعزام می‌شدند که در سال جاری پسران هم به این آیین ارزشی در مناطق عملیاتی جنوب کشور سفر خواهند کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان یادآور شد: به فرمانداران استان نیز ابلاغ شده تا امکانات لازم برای اعزام دانش‌آموزان دختر و پسر به راهیان نور را هموارتر نمایند.

انتهای پیام
captcha