گروه چندرسانهای ــ حجتالاسلام والمسلمین محمدعلی میرزایی، رئیس اندیشکده جامعةالمصطفی(ص)، گفت: تنوع و تفاوت منظرهای خوانندگان یک متن از جمله کلمات قرآن کریم بیتردید به تنوع و تکثر فهمها و مفهومها میرسد، اما مشروعیت آنها قابل قبول نیست. درجه مشروعیت یک معنا و مفهوم و تفسیر از قرآن کریم به اندازهای است که به مراد متکلم نزدیکتر باشد. به عبارت دیگر، تکثر زاویه و منظر خوانش متن به معنای تکثر معنا نیست. ایبسا متکلمی معنای واحدی را اراده کند، اما خوانندگان آن ناشی از تکثر سطوح ذهنی و پیشزمینههای تاریخی و فرهنگی برداشتهای متفاوتی داشته باشند.