بزرگترین خوش‌خدمتی داعش به اسرائیل ایجاد تفرقه در جهان اسلام بود
کد خبر: 3853796
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰

بزرگترین خوش‌خدمتی داعش به اسرائیل ایجاد تفرقه در جهان اسلام بود

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه مشگین‌شهر گفت: استکبار جهانی پدیدآورنده داعش در منطقه بود و بزرگترین خوش‌خدمتی این جریان تکفیری به رژیم صهیونیستی، ایجاد تفرقه در جهان اسلام بود.

بزرگترین خوش‌خدمتی داعش به رژیم صهیونیستی ایجاد تفرقه در جهان اسلام بودبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا باوقار، امام جمعه مشگین‌شهر، ظهر امروز، 10 آبان‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مشگین‌شهر، اظهار کرد: بزرگترین خیانت ابوبکر البغدادی ارائه چهره خشن از اسلام در سطح دنیا بود.

وی با اشاره به کشته شدن البغدادی افزود: استکبار جهانی پدیدآورنده داعش در منطقه بود و بزرگترین خوش‌خدمتی این جریان تکفیری به رژیم صهیونیستی ایجاد تفرقه در جهان اسلام بود.

باوقار گفت: با کشته شدن ابوبکر البغدادی تفکر داعش از بین نرفته و باید آمریکا و اسرائیل به‌عنوان پدیدآورنده و حامی این جریان نابود شوند.

امام جمعه مشگین‌شهر در ادامه با دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه، اقدام شایسته دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی را اقدامی شجاعانه و انقلابی دانست و سفارتخانه‌های آمریکا در اقصی نقاط جهان را به محلی برای مقابله با انقلابیون جهان و جریان‌های مخالف آمریکا دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه صرفه‌جویی و رعایت الگوی مصرف از مصادیق اصلی رعایت تقوا است از هدر رفت بیش از ۳۰ درصد مواد غذایی در جامعه انتقاد کرد.

خطیب جمعه مشگین‌شهر گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده ارزش مواد غذایی هدر شده در کشور سالانه بیش از ۱۵۰ میلیارد دلار برآورد شده و کشور ایران در این زمینه رتبه اول جهانی را دارد.

انتهای پیام
captcha