مسیر راهپیمایی 13 آبان در شهر کرمانشاه مشخص شد
کد خبر: 3853684
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶

مسیر راهپیمایی 13 آبان در شهر کرمانشاه مشخص شد

گروه سیاست و اقتصاد- راهپیمایی یوم‌الله 13آبان در شهر کرمانشاه از میدان انقلاب اسلامی آغاز و به سمت مسجد جامع انجام می‌شود.

عباس سروری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان دوشنبه هفته آینده در مرکز استان از مسیر میدان انقلاب اسلامی آغاز و به سمت مسجد جامع خواهد بود.
وی افزود: شعار راهپیمای امسال «استکبارستیزی و مقاومت اسلامی سرآغاز افول و فروپاشی آمریکاست» و این مراسم در صبح این روز رأس ساعت 10 صبح آغاز می‌شود.
سروری گفت: امیدواریم تا مرد همچون سال‌های گذشته در این راهپیمایی حضوری دشمن‌شکن داشته باشند.
وی با اشاره به برگزاری سخنرانی این روز که توسط حجت‌الاسلام ادیبانی، رئیس عقیدتی – سیاسی نیروی انتظامی کشور انجام خواهد شد، تصریح کرد: درپایان قطعنامه این روز قرائت می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: حضور گسترده آحاد مردم درکنار دانش‌آموزان موجب عزت کشور و برهم خوردن توطئه‌های استکبار خواهد شد.
در 13 آبان 1358، دانشجویان مسلمان پیرو خط امام لانه جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند و جاسوسان آمریکایی را به گروگان گرفتند، بدین ترتیب مبارزه ضد آمریکایی مردم ایران ابعاد جدیدتری به خود گرفت و 13 آبان به روز ملی مبارزه با استکبار در ایران نامگذاری شد.

انتهای پیام
captcha