کودکان فرهنگسرای قرآن در رحلت رسول‌الله(ص) به سوگ نشستند
کد خبر: 3852517
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴

کودکان فرهنگسرای قرآن در رحلت رسول‌الله(ص) به سوگ نشستند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مراسم عزاداری ایام رحلت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) در مرکز مهد و پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ مراسم عزاداری ایام رحلت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) صبح امروز، چهارم آبان‌ماه در محل مرکز مهد و پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن برگزار شد.

طی این برنامه که با حضور علی‌اکبر توپچی، رئیس فرهنگسرای قرآن، حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم آجرلو، معاون آفرینش و اجرا و محسن مهابادی، معاون پشتیبانی فرهنگسرای قرآن برگزار شد، رئیس فرهنگسرای قرآن طی سخنانی در جمع خانواده کودکان با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری که فرمودند «هرچه در دنیای اسلام، کمبود است، بر اثر دوری از معارف الهی و قرآنی است»، گفت: تبیین سیره عملی ائمه معصومین(ع) باید در سنین پایه در حد سطح فراگیران ارائه شود.

حجت‌الاسلام آجرلو طی سخنانی ضمن اظهار تسلیت به مناسبت این ایام، خطاب به فراگیران مرکز مهد و پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن اظهار کرد: فراگیری قرآن موجب دستیابی به سبک زندگی مورد عنایت اهل بیت(ع) می‌شود.

معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرای قرآن بیان کرد: سیره عملی زندگی معصومین و ائمه اطهار(ع) همگی طبق آموزه‌های الهی قرآن کریم بود و قرآن کریم باید الگوی همگان قرار گیرد تا به سبک زندگی قرآنی دست پیدا کنیم.

همچنین، در این مراسم که با مشارکت خانواده قرآن‌آموزان فرهنگسرای قرآن برگزار شد، سیره عملی ائمه اطهار(ع) از سوی مربیان برای قرآن‌آموزان تبیین شد و فراگیران نیز به ارائه محفوظات قرآنی خود پرداختند.

 

انتهای پیام
captcha