اسرائیل و آمریکا از بسیج جهانی اسلام ناب در هراس هستند
کد خبر: 3843935
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
آیت‌الله اعرافی:

اسرائیل و آمریکا از بسیج جهانی اسلام ناب در هراس هستند

گروه سیاست و اقتصاد ــ مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: به برکت انقلاب اسلامی گفتمان دفاع مجاهدانه و مقاومت در جهان گسترش پیدا کرده‌است و بسیج جهانی اسلام ناب در کشورهای مختلف شکل گرفته‌است تا جایی که اسرائیل و آمریکا از این محور مقاومت در هراس هستند.

اسرائیل و آمریکا از بسیج جهانی اسلام ناب در هراس هستندبه گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشورامروز همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس در مراسم رژه نیروهای مسلح استان قم در بلوار پیامبر اعظم(ص) با گرامیداشت 8 سال دفاع مقدس بیان کرد: ملت ایران اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) دوران دفاع مقدس را با سربلندی پشت سر گذاشت و امروز، نیروهای مسلح ایران از هیچ قدرتی در جهان هراسی ندارند که این افتخار بزرگی برای کشور است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور اظهار کرد: دوران دفاع مقدس همچون نگینی درخشان در تاریخ ایران و اسلام است،در این دوران جوانان کشور به درجه‌های رفیعی رسیدند و با خدای خود معامله کردند و در برابر همه استکبار جهانی ایستادند.

آیت‌الله اعرافی یادآور شد: ملت ایران افتخار دارد امروز نیز با فرماندهی ولی فقیه دوران، در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار ایستادگی کند و از هیچ قدرتی بیمناک نباشد.

وی گفت: با وجود گذشت سال‌ها از دوران دفاع مقدس و اقدامات گسترده در معرفی آن روزها، هنوز این دوران را نشناخته‌ایم، در این خصوص باید تلاش بیشتری شود، هر چند امواج دفاع مقدس به فراتر از مرزهای ایران رفته است و الگوی جهاد اسلامی و سبک ایمانی دفاع را به نمایش گذاشته‌ایم.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور اظهار کرد: ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس بر پای خود ایستاد و با دست خالی در برابر متجاوزان ایستادیم و کشور را از اشغال، تجزیه و سقوط نجات دادیم.

وی بیان کرد: در آن دوران در خرید تجهیزات جنگی و حتی تجهیزاتی چون سیم خاردار نیز با انبوهی از مشکلات روبرو بودیم اما پیروز شدیم، در این دوران نیز با هدایت‌های ولی‌فقیه و حضور رزمندگان در صحنه و همت نیروهای مسلح به صنعت نظامی دست یافته‌ایم و تجهیزات دفاعی و نظامی و پهپاد را تولید می‌کنیم.

آیت‌الله اعرافی افزود: ایران اسلامی توانسته در ساخت موشک‌های بالستیک و هواپیماهای نظامی به‌سرعت رقیبان را پشت سر بگذارد و این به واسطه مجاهدت‌های خالصانه نیروهای مسلح است.

وی گفت: خلق تئوری‌های نظامی نوین ازجمله دستاوردهای مهم در دفاع مقدس بود و در دانشگاه‌های نظامی جهان، تکنیک‌های نظامی کشورمان در جنگ تحمیلی مورد استفاده قرار می‌گیرد و این عظمت تلاش‌ها و دفاع مقدس را نشان می‌دهد.

وی گفت: به برکت انقلاب اسلامی گفتمان دفاع مجاهدانه و مقاومت در جهان گسترش پیدا کرده‌است و بسیج جهانی اسلام ناب در کشورهای مختلف شکل گرفته‌است تا جایی که اسرائیل و آمریکا از این محور مقاومت در هراس هستند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در مورد مذاکره با آمریکا نیز بیان کرد: ما اهل گفتمان و گفت‌وگوی عادلانه هستیم، اما ملت ایران فریب مذاکره با دشمنان عهدشکن را نمی‌خورد.

یادآور می‌شود، این رژه با حضور یگان‌های نمونه نظامی، انتظامی و بسیج حاضر در استان قم اجرا شد.

انتهای پیام

captcha