آغاز ثبت‌نام دوره‌های تخصصی تربیت معلم قرآن در قم
کد خبر: 3842577
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸

آغاز ثبت‌نام دوره‌های تخصصی تربیت معلم قرآن در قم

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ ثبت نام دوره‌های تخصصی تربیت معلم در رشته‌های روخوانی و روانخوانی، تجوید، ترجمه و مفاهیم و حفظ قرآن کریم آغاز شد.

آغاز ثبت‌نام دوره‌های تخصصی تربیت معلّم قرآن در قممرتضی ابراهیمی، مدیر عامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نسیم ثقلین در گفت وگو با ایکنا از قم، با بیان اینکه فعالیت اصلی این مؤسسه برگزاری دوره‌های تخصصی تربیت معلّم قرآن کریم است، گفت: مهلت ثبت نام در این دوره‌ها تا دهم مهر ماه است.

وی بیان کرد: آموزش، تربیت و تأمین نیروهای متخصص قرآنی جهت توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی در سطح جامعه از مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره‌ها است.

این حافظ کل قرآن کریم یادآور شد: علاقه‌مندان به معلمی قرآن کریم می‌توانند در این دوره‌ها شرکت نموده و پس از قبولی در آزمون‌های پایانی، گواهینامه معتبر از سازمان تبلیغات اسلامی دریافت نمایند.

مدیر عامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نسیم ثقلین گفت: شرایط ثبت‌نام جهت شرکت در دوره‌های تخصصی تربیت معلم قرآن کریم داشتن دیپلم، حداقل سن 18 و حداکثر 45 سال و قبولی در آزمون‌های ورودی است.

وی اظهار کرد: علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند روزهای زوج از ساعت 10 الی 14 به نشانی میدان جانبازان، مصلّی قدس قم، دفتر مرکز قرآن و عترت مراجعه و یا با شماره‌های 37732417-025 و 09104707972 تماس بگیرند.

انتهای پیام

captcha