جشن تکلیف 115 پسر مددجوی قمی برگزار شد
کد خبر: 3836763
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
همزمان با دهه ولایت،

جشن تکلیف 115 پسر مددجوی قمی برگزار شد

گروه اجتماعی ــ معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قم گفت: جشن تکلیف 115 دانش آموز پسر تحت حمایت این استان همزمان با دهه ولایت و عید سعید غدیر خم با حضور مدیران این نهاد در قم برگزار شد.

جشن تکلیف 115 پسر مددجوی قمی برگزار شدبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از سایت خبری کمیته امداد قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هرمز، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه جشن تکلیف دانش آموزان پسر تحت حمایت در مجتمع فرهنگی ولایت برگزار شد گفت: همزمان با عید سعید غدیر خم این جشن با هدف آشنایی بیشتر فرزندان امداد با مفاهیم قرآنی و فرامین دین مبین اسلام برگزار شد.

وی با بیان اینکه ارتقای سطح فکری و مذهبی مددجویان از برنامه‌های مهم امور فرهنگی این نهاد است، اظهار کرد: برگزاری جشن تکلیف هم یکی از فعالیتهای این نهاد برای تحقق این هدف محسوب می‌شود.

هرمز آموزش شناخت دستورات الهی و مسئولیت پذیری دانش آموزانی که به سن تکلیف رسیده‌اند را از دیگر اهداف این جشن عنوان کرد و گفت: این آموزش‌ها توسط اساتید حوزه علمیه برای مقاطع سنی مختلف برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جشن مددجویان پسر که به سن تکلیف رسیده‌اند کارت هدیه 500 هزار ریالی و سجاده نماز دریافت کردند و از سادات آن‌ها نیز به صورت ویژه قدردانی شد.

یادآور می‌شود، که جشن تکلیف 90نفر از دختران مددجو ، چهارشنبه هفته قبل با حضور بهرام سرمست استاندار و مدیرکل کمیته امداد قم در همان مجتمع ولایت برگزار شد.

انتهای پیام

captcha