کارگاه طراحی گرافیک محیطی با موضوع «عزاداری حسینی» برپا شد
کد خبر: 3836737
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
در قم؛

کارگاه طراحی گرافیک محیطی با موضوع «عزاداری حسینی» برپا شد

گروه فرهنگی ــ کارگاه طراحی گرافیک محیطی با موضوع «عزاداری حسینی» با حضور جمعی از هنرمندان متخصص این رشته در آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد.

در این کارگاه ۳ روزه، تعدادی از هنرمندان و اساتید خط، نقاشی، نگارگری و گرافیک از سراسر کشور حضور خواهند داشت و آثاری را با موضوعات «عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در ماه محرم و صفر» تولید خواهند کرد.

هدف برگزاری این کارگاه عملیاتی نگاهی ویژه به جلوه‌های هنری و معنوی در عزاداری سیدالشهدا (ع) خواهد بود تا هنرمندان با بهره‌گیری از راهنمایی و دیدگاه‌های اساتید اهل فن و درک عمیق‌تر این موضوعات بتوانند آثار در شأن و جایگاه حضرت امام حسین (ع) و شهدا کربلا تولید نمایند.

همچنین در این کارگاه با تعامل و همگرایی هنرمندان از جمله خوشنویسان، نگارگران و عکاسان در جهت آموزش تکنیک‌ها و تبادل تجربیات گام‌های ارزشمندی برداشته خواهد شد و به ارتقای سطح کیفی و تکنیکی آثار تولیدی خواهد انجامید.

یادآور می‌شود، این کارگاه به همت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) و با مشارکت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم و سازمان فرهنگی ورزشی و هنری شهرداری قم از 30 مرداد ماه لغایت یک شهریور ماه فعالیت خواهد داشت و دستاوردها و آثار تولیدی در این کارگاه عملیاتی توسط شهرداری قم در ماه محرم و صفر در سطح شهر اکران خواهد شد.

انتهای پیام

captcha