ایجاد رقابت پرشور؛ بهترین روش جذب مخاطب/ پخش برنامه‌های قرآنی در تمام شبکه‌های سیما
کد خبر: 3833452
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
مهدی دغاغله بیان کرد؛

ایجاد رقابت پرشور؛ بهترین روش جذب مخاطب/ پخش برنامه‌های قرآنی در تمام شبکه‌های سیما

گروه مسابقات ــ داور مرحله مقدماتی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با اشاره به اینکه مسئولان برگزارکننده مسابقات قرآن در کشورهای دیگر بر الگو بودن آئین‌نامه مسابقات ایران تأکید دارند، گفت: مسابقات قرآن ظرفیت پخش از رسانه‌های عمومی را دارد.

آیین‌نامه مسابقات ایران، الگوی کشورهای دیگر/ ظرفیت پخش مسابقات قرآن از  رسانه‌های عمومی

مهدی دغاغله، داور بخش لحن چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ یکی از راه‌های موفق جذب جوان و نوجوان در عرصه جهانی ایجاد رقابت و شکل‌گیری مسابقه بیان کرد و گفت: انسان دوست دارد متناسب با طبع و روحیه‌ای که دارد، خود را در رقابت سالم نشان دهد. این حس در کودکان، جوانان و نوجوانان بیشتر دیده می‌شود.

دغاغله بیان کرد: ایجاد رقابت بهترین کار برای جذب مخاطب است که از پس این رقابت جوایز مادی و معنوی حاصل می‌شود. برای بسیاری هم حتی همان کسب عنوان و دیده شدن، مهم‌تر از هر جایزه دیگری است.

این داور مسابقات سراسری قرآن کریم در ادامه به آئین‌نامه مسابقات پرداخت و افزود: با توجه به ارتباطاتی که با اساتید و داوران کشورهای دیگر داشته‌ام، همه اذعان داشتند که آیین‌نامه مسابقات جمهوری اسلامی ایران، دقیق‌ترین و صحیح‌ترین آیین‌نامه است و الگوی مسابقات دیگر قرار گرفته است.

دغاغله در پایان با اشاره به بالا بودن کیفیت برگزاری مسابقات و زیبایی دکور در چهل و دومین دوره، تصریح کرد: معتقدم بسیاری از برنامه‌های شبکه قرآن را باید از شبکه‌های عمومی پخش کرد. اینکه تمام برنامه‌های قرآنی را در یک شبکه منحصر کنید، مخاطبش هم تخصصی و یک افراد خاصی می‌شوند؛ لذا باید در تمامی شبکه‌های صداوسیما به فراخور زمان برنامه‌های قرآنی تولید شود تا شاهد جذب و توجه بیشتر مردم به فعالیت‌های قرآنی باشیم.

انتهای پیام

captcha