برگزاری مراسم عزاداری امام جواد(ع) در بیوت آیت‌الله موسوی اردبیلی و آیت‌الله هادوی
کد خبر: 3831623
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷

برگزاری مراسم عزاداری امام جواد(ع) در بیوت آیت‌الله موسوی اردبیلی و آیت‌الله هادوی

گروه حوزه‌های علمیه ــ مراسم عزاداری امام جواد(ع) در بیوت آیت‌الله موسوی اردبیلی و آیت‌الله هادوی تهرانی در قم برگزار خواهد شد.

برگزاری مراسم عزاداری امام جواد(ع) در بیوت آیت‌الله موسوی اردبیلی و آیت‌الله هادویبه گزارش ایکنا، همزمان با سالروز شهادت نهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امام جواد(ع)، مراسم عزاداری شهادت آن امام همام، فردا یازدهم مردادماه، در بیوت علما، حرم مطهر حضرت معصومه(س) و امامزاده موسی مبرقع(ع) در قم برگزار می‌شود.

حرم مطهر حضرت معصومه(س) سیاهپوش شده و دستجات عزاداری از امروز دهم مردادماه برای عرض تسلیت به محضر آن بانوی گرامی عازم حرم مطهر می‌شوند.

همچنین مراسم سال روز شهادت امام جواد(ع) در امامزاده موسی مبرقع از صبح امروز با غبارروبی آن مضجع شریف آغاز شده و امشب نیز محفل قرآنی و عزاداری در این مکان مقدس که متعلق به فرزند بلافصل آن امام همام است برپا می‌شود.

مراسم عزاداری در بیت مرحوم آیت‌الله موسوی اردبیلی نیز روز جمعه 11 مردادماه از ساعت 19:15 در حسینیه آن مرحوم به نشانی خیابان صفائیه، کوچه ممتاز برگزار می‌شود.

همچنین مراسم دیگری از ساعت 11:45 در موسسه رواق حکمت وابسته به آیت‌الله مهدی هادوی تهرانی واقع در 45 متری عماریاسر، کوچه 15 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha