پذیرش دانشجو در مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل
کد خبر: 3829138
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

پذیرش دانشجو در مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل

گروه اجتماعی ــ رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل گفت: پذیرش دانشجو در مرکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل بدون کنکور و محدودیت سنی در ۱۲ رشته تحصیلی انجام می‌شود.

پذیرش دانشجو در ۱۲ رشته تحصیلی در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سلیم پناهی، رئیس مرکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل، امروز، ۳۱ تیرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مرکز در نیمسال اول سال در هفت کد رشته در مقطع کاردانی و پنج کد رشته در مقطع کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.

سلیم پناهی بیان کرد: پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی در رشته‌های فناوری اطلاعات گرایش اینترنت و شبکه‌های گسترده، نرم افزار و برنامه‌سازی کامپیوتری، باغبانی و گیاهان دارویی، بازی‌سازی رایانه‌ای، تربیت مربی پیش‌دبستانی، مددکاری اجتماعی گرایش مراکز اورژانس اجتماعی و مددکار خانواده و در مقطع کارشناسی در رشته‌های تربیت مربی پیش‌دبستانی، مدیریت کسب وکار اینترنتی اطلاعات، مهندسی مددکاری اجتماعی گرایش مراکز اورژانس اجتماعی و فناوری اطلاعات گرایش برنامه نویسی تحت وب انجام می‌گیرد.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در کد رشته‌های مذکور می‌توانند به مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل واقع در شهرک کارشناسان، نبش میدان شفاء مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۱۳-۳۳۷۴۹۵۱۲ تماس بگیرند.

رئیس مرکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل با اشاره به اینکه کلاس‌های آموزشی این مرکز در شیفت بعدازظهر برگزار می‌شود، بیان کرد: در این مرکز برای رفاه حال دانشجویان در طول تحصیل اعطای تسهیلات دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با پرداخت بیش از ۷۰ درصد شهریه و بازپزداخت بعد از فارغ‌التحصیلی تعلق می‌گیرد.

پناهی با اشاره به اینکه داشتن مدرک تحصیلی دیپلم در مقطع کاردانی و فوق‌دیپلم در مقطع کارشناسی از شرایط ثبت‌نام است، اظهار کرد: داوطلبان با همراه داشتن مدارک لازم از جمله کپی کارت ملی، شناسنامه و آخرین مدرک تحصیلی می‌توانند در این مرکز در رشته مورد علاقه خود ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه این مرکز با نیاز‌سنجی در جهت اشتغال‌زایی دانشجویان، خدمات آموزشی و رشته‌های تحصیلی کاربردی را به فارغ‌التحصیلان ارائه می‌کند، افزود: طبق اعلام نهاد‌های نظارتی، این مرکز یکی از مراکز فعال در استان است و با فضای مناسب آموزشی، کلاس‌های مجهز و دو سایت کامپیوتری پیشرفته و بهره‌گیری از اساتید مجرب استان، خدمات آموزشی به دانشجویان ارائه می‌کند.
انتهای پیام

captcha