ارائه تسهیلات به متسابقان شهرستان‌های محروم برای شرکت در رقابت‌ها
کد خبر: 3829106
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
یک داور قرآنی پیشنهاد کرد:

ارائه تسهیلات به متسابقان شهرستان‌های محروم برای شرکت در رقابت‌ها

کانون خبرنگاران نبأ ــ سرپرست هیئت داوران چهل‌و‌دومین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی در بخش بانوان پیشنهاد داد که جهت ارتقای سطح آمادگی بیشتر متسابقان شهرستانی و حمایت بیشتر از آن‌ها، تسهیلاتی برای برپایی کلاس‌های آموزشی در رشته‌های مختلف قرآنی با حضور اساتید مجرب اختصاص داده شود.

اعظم الوندی، سرپرست هیئت داوران از تهران در چهل‌و‌دومین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ بیان کرد: خراسان رضوی از نظر کیفیت برگزاری مسابقات، سطح آمادگی، تعداد آمار بالا و تنوع حضور متسابقان از شهرستان‌های دور و نزدیک در رشته‌های مختلف قرآنی در بین استان‌های کشور در سطح بالایی قرار دارد.
وی با اشاره به شیوه برگزاری مسابقات استانی در این دوره، گفت: نظم و تقسیم‌بندی در ارائه برنامه زمان‌بندی شده به متسابقان جهت حضور در مکان مسابقات، مدیریت عالی در اسکان و پذیرایی از متسابقان شهرستانی، برنامه‌ریزی بسیار منظم جهت حضور متسابقان رشته‌های مرتبط در یک زمان، قرعه‌کشی منظم و برنامه‌ریزی شده برای متسابقان، ارائه امکانات مناسب در مکان برگزاری مسابقات نشان از مدیریت عالی در برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی بخش بانوان دارد.
الوندی که ۱۲ دوره داوری و قضاوت مسابقات کشوری اوقاف را در کارنامه کاری خود دارد، افزود: اگر تسهیلاتی در بخش ایاب و ذهاب برای متسابقان شهرستان‌های محروم جهت حضور در مسابقات از طرف مجموعه اوقاف و امور خیریه در نظر گرفته شود؛ در جهت حمایت و تشویق از این متسابقان بسیار مؤثر است.
سرپرست هیئت داوران از تهران پیشنهاد کرد: جهت ارتقای سطح آمادگی بیشتر متسابقان شهرستانی و حمایت بیشتر از آنها، ارائه تسهیلات جهت ایجاد کلاس‌های آموزشی در رشته‌های مختلف قرآنی با حضور اساتید مجرب انجام شود.
یادآور می‌شود، اعظم الوندی دارای تحصیلات کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث و استاد دانشگاه در رشته علوم قرآن و حدیث از تهران سرپرستی هیئت داوران چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی در بخش بانوان را برعهده داشت.
اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام
captcha