جشنواره «محراب» در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3829011
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹

جشنواره «محراب» در زنجان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان از برگزاری جشنواره محراب خبر داد و گفت: ۴۰۰۰ دانشجو و ۱۰۰ نفر از اساتید دانشگاه در سطح استان تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

جشنواره محراب در زنجان برگزار می‌شودحجت‌الاسلام علی یوسفی، رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: جشنواره محراب ویژه جوانان برگزار می‌شود که 4000 دانشجو و 100 نفر از اساتید دانشگاه در سطح استان زنجان را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: در قالب این جشنواره نشست‌های اندیشه‌ورزی و هم‌افزایی فرهنگ نماز ویژه اساتید دانشگاه برگزار می‌شود که از مجموعه نشست‌های ویژه گروه‌های مؤثر است.

یوسفی طرح نمازیاوران جوان را از دیگر برنامه‌های پیش‌رو برشمرد و گفت: به منظور ارتباط چهره به چهره با دانشجویان با شیوه‌های مختص به آنان در مساجد و دانشگاه‌ها و نمازخانه خوابگاه‌ها و برپایی نماز جماعت این طرح اجرا می‌شود.

وی در مورد مسابقه محراب بیان کرد: آثار گروهی و فردی در زمینه‌های کتاب‌خوانی، قرائت قرآن و اذان، نقاشی، طراحی و خوشنویسی و نمایش جمع‌آوری می‌شود و تولیدات نمازی از جمله نرم‌افزار، کتاب، بازی رایانه‌ای، فیلم کوتاه و عکس نیز دیگر محورهای آن است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان همچنین با اشاره به کمبود نمازخانه در مدارس از دستگاه‌های اجرایی درخواست کرد که ظرفیت‌های خود در راستای احداث و تجهیز نمازخانه‌های مدارس و مشارکت در اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی و برپایی نمازهای جماعت در مدارس به‌کار گیرند.

انتهای پیام

captcha