مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان منصوب شد
کد خبر: 3828903
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان منصوب شد

گروه فرهنگی ـ حمید گلی‌پور به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان معرفی شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان منصوب شدبه گزارش ایکنا از همدان، با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر همدان، شهردار، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان حمید گلی پور به عنوان مدیرعامل جدید شرکت نمایشگاه های بین المللی همدان معرفی شد.
رئیس شورای اسلامی شهر همدان در این آیین ضمن تبریک به انتصاب مدیرعامل جدید نمایشگاه های بین‌المللی همدان، گفت: راه اندازی نمایشگاه بزرگ همدان عزمی راسخ و جدی می‌خواهد که شورای شهر آمادگی همکاری حداکثری برای این امر را دارد.
کامران گردان افزود: نمایشگاه‌های مرغوب یکی از مؤلفه‌های گردشگر پذیری در دنیای امروز است که همدان هم باید خود را به تراز قابل قبول در این زمینه برساند.
رئیس هیأت مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی و شهردار همدان نیز در این آئین گفت: با برچیده شدن موانع، افق روشنی پیش روی این شرکت هست که امیدواریم با تلاش و سعی مدیر جدید و کارکنان این شرکت شاهد تحقق اهداف توسعه باشیم.
عباس صوفی نمایشگاه همدان را پایگاه تقویت و پشتیبانی تولیدکنندگان و حامی کسب و کار قلمداد کرد و افزود: اینجا مأمن رونق کسب و کار تولیدکنندگان است تا بتوانند در بستری مطلوب به ارائه توانمندی‌های خود بپردازند.
حمید گلی‌پور مدیرعامل جدید شرکت نمایشگاه‌های همدان نیز افتتاح نمایشگاه بزرگ همدان را مهمترین هدف پیش روی خود دانست و افزود: این مهم با حمایت‌های مدیران بالادستی و همکاری همراهان امکانپذیر است.
گفتنی است در این آیین از زحمات رجبیان مدیرعامل سابق و طالبیان سرپرست پیشین شرکت نمایشگاه های بین المللی همدان تقدیر و حمید گلی‌پور به عنوان مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان معرفی شد.

captcha