سامانه «بچه‌های مسجد» مرجع عملکرد کانون‌های مساجد است
کد خبر: 3827592
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰

سامانه «بچه‌های مسجد» مرجع عملکرد کانون‌های مساجد است

گروه فرهنگی ــ مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان اردبیل گفت: سامانه «بچه‌های مسجد» به عنوان مرکز و مرجع عملکرد و فعالیت‌های کانون‌های مساجد هست و این سامانه با هدف شفاف‌سازی برنامه‌های کانون‌های مساجد برای عموم مردم طراحی شده است.

سامانه «بچه‌های مسجد» مرجع عملکرد کانون‌های مساجد استبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر سقاء، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، روز گذشته، ۲۴ تیرماه در جلسه گردهمایی توجیهی و آئین افتتاحیه اوقات فراغت کانون‌های مساجد شهرستان نمین در سالن اجتماع ارشاد این شهرستان گفت: فضای مجازی بهترین محل برای تعامل بیشتر کانون‌ها با نوجوانان و جوانان در خصوص بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌ها و با انتخاب رابط فضای مجازی در کانون‌های زمینه معرفی کانون‌ها در فضای مجازی فراهم شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: سامانه «بچه‌های مسجد» به عنوان مرکز و مرجع عملکرد و فعالیت‌های کانون‌های مساجد هست و این سامانه با هدف شفاف‌سازی برنامه‌های کانون‌های مساجد برای عموم مردم طراحی شده است.

وی اظهار کرد: سرمایه‌گذاری و طراحی توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب برای مسجدگریزی جوانان است و فعالان کانون‌های مساجد در اقدام جهادی و برنامه‌ریزی با شیوه‌های نوین این اقدام را باید خنثی کنند.

سقاء افزود: اولویت برنامه‌ریزی در اوقات فراغت سال جاری برای سنین زیر ۷ سال است و باید از ظرفیت‌های مدارس همجوار مساجد در این امر به ویژه در زمینه ورزش و آموزش استفاده شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ادامه داد: تاکنون ۳۵ تفاهم‌نامه همکاری با دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی و بخش خصوص با هدف ایجاد زمینه مشارکت بین دستگاهی منعقد شده و مدیران کانون‌ها باید از این ظرفیت به خوبی بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: ماه محرم در پیش است و از ظرفیت حضور نوجوانان و جوانان در مراسم‌های مذهبی برای جذب و جلب آن‌ها در برنامه‌های فرهنگی مساجد نیز بهره‌برداری شود.

سقاء اعلام کرد: تعامل بیش از پیش کانون‌ها با ائمه جمعه در شهرستان و ادارات ارشاد موجب تقویت برنامه‌های فرهنگی می‌شود.
انتهای پیام

captcha