دوره تربیت مدرس و ممتحن قرآن برگزار می‌شود/ ۲۷ تیر؛ آخرین مهلت ثبت نام
کد خبر: 3827231
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲

دوره تربیت مدرس و ممتحن قرآن برگزار می‌شود/ ۲۷ تیر؛ آخرین مهلت ثبت نام

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دوره‌های تخصصی تربیت مدرس و ممتحن روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم در مؤسسه نسیم ثقلین قم برگزار می‌شود و مهلت ثبت‌نام شرکت در این دوره تا ۲۷ تیرماه است.

دوره‌ تربیت مدرسی و ممتحنی روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم در قم برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از قم، مؤسسه فرهنگی ــ قرآنی «نسیم ثقلین» استان قم، دوره‌های تخصصی تربیت مدرس و ممتحن روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم را برگزار می‌کند.

این کارگاه شامل دو دوره تربیت مدرس روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم و دوره تربیت ممتحن آزمون‌های شفاهی تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم است.

علاقه‌مندان با شرکت در این دوره می‌توانند از محتوای کارآمد و کارگاهی دوره‌ها و اساتید مجرب و برتر کشوری مانند استاد تک فلاح بهره‌مند شوند.

در پایان گواهی‌نامه معتبر از سازمان تبلیغات اسلامی به فارغ‌التحصیلان این دوره اعطا می‌شود و هم‌چنین از آن‌ها به‌عنوان اساتید دوره‌های تربیت معلم بومی استان قم استفاده خواهد شد.

مهلت ثبت‌نام در این دوره تا 27 تیرماه است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح الی 14 با شماره‌های 37732417 025 یا 09104707972 تماس بگیرند.

یادآور می‌شود، برای متقاضیان شهرستانی محل اسکان فراهم می‌شود.

انتهای پیام

captcha