نیازمند حضور دیالمه‌ها در مجلس هستیم
کد خبر: 3826630
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸

نیازمند حضور دیالمه‌ها در مجلس هستیم

گروه سیاست و اقتصاد ــ مسئول هادیان سیاسی سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه تبیین بیانیه گام دوم نیازمند ذهنی فعال و پویاست، گفت: باید تلاش خود را در این راستا دوچندان کرده و گام دوم را جوری تبیین کنیم که جریان جوان انقلابی بتوانند در عرصه‌های مختلف از جمله مجلس شورای اسلامی ورود پیدا کنند تا بدین واسطه شاهد حضور امثال شهید دیالمه‌ها برای ایجاد جریان سازی لازم در بدنه انقلاب باشیم.

نیازمند حضور دیالمه‌ها در مجلس هستیم 

به گزارش ایکنا از قزوین، نشست خبری و تعاملی با محوریت مسائل روز با حضور مسئول هادیان سیاسی سپاه پاسداران و اصحاب رسانه پیش از ظهر امروز، 22 تیرماه در سالن جلسات دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر‌(عج) استان قزوین برگزار شد.

‌محمد نوری، مسئول هادیان سیاسی سپاه پاسداران، در این نشست با بیان اینکه بیانیه گام دوم در شرایطی صادر شد که در یک جنگ شناختی با دشمن قرار داشتیم، اظهار کرد: دشمن با دروغ‌پردازی و با استفاده از ابزار رسانه به‌دنبال رسیدن به اهداف خود بود اما با صدور بیانیه گام دوم توسط مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی بار دیگر واکاوی شد.

وی افزود: بیان مجدد عظمت انقلاب اسلامی در طول عمر چهل‌سالگی انقلاب یکی از مهم‌ترین نکاتی است که در این بیانیه مورد توجه قرار گرفته است اما هنوز این عظمت به‌درستی تبیین نشده است.

نوری یادآور شد: خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی ۳ کلیدواژه مهم بیانیه گام دوم انقلاب است که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است تا بدین واسطه عظمت انقلاب اسلامی روزافزون شود.

این مسئول با بیان اینکه باید قبل از انقلاب را با بعد از پیروزی آن تاکنون مقایسه کنیم، گفت: امروز جایگاه علمی کشورمان با رشد ۱۳ برابری در جهان روبه‌رو شده و در عرصه علم نانو نیز جزء 6 کشور برتر جهان هستیم.

نیازمند حضور امثال دیالمه‌ها در مجلس هستیم 

وی ادامه داد: باید عظمت نیروی جوانی تبیین شود؛ چرا که مسیر اولیه و گام اول انقلاب را با جوانان طی کرده‌ایم و باید گام دوم را نیز با بهره از نیروی جوانی طی کنیم لذا با میدان دادن به آن‌ها و مطالبه گری برای حضور بیشتر جوانان در عرصه‌های مختلف انقلاب باید مورد توجه قرار بگیرد.

مسئول هادیان سیاسی سپاه پاسداران تصریح کرد: باید در عرصه‌های مختلف نسبت به انقلاب شناخت حاصل شود زیرا دشمن تلاش دارد از ایجاد این شناخت جلوگیری کند تا جلوی عظمت بیشتر انقلاب اسلامی را بگیرد.

وی اضافه کرد: باید روح امید به تمام فعالیت‌ها دمیده شود که امید واقعی با فعالیت در دو عرصه اتفاق خواهد افتاد نخست اعلام داشته‌های خود به ملت چرا که دشمن تلاش دارد تا با دروغ‌پردازی در این عرصه ورود جدی کند برای همین باید واقعیات و اقتدار منطقه را برای نسل امروز تبیین کنیم.

نوری نکته دوم در افزایش امید در بین جوانان را چنین دانست: بیان ضعف‌های دشمن و افول قدرت آن‌ها بسیار ضروری است تا بدین واسطه بتوانیم آنچه دشمن از خود در حال معرفی است را بشکنیم؛ چرا که در دنیای واقعی شاهد ضعف‌های بسیار آن‌ها و عزت بالای نظام جمهوری اسلامی در جهان هستیم.

این مسئول عنوان کرد: باید نگاه تبیینی به نصرت‌های الهی که تحقق‌پذیر است را باور کنیم که این وعده راستین خداوند است و در چهل سال اخیر بارها نصرت‌های الهی را به عینه شاهد بوده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه تبیین بیانیه گام دوم نیازمند ذهنی فعال و پویاست، تصریح کرد: باید تلاش خود را در این راستا دوچندان کرده و گام دوم را جوری تبیین کنیم که جریان جوان انقلابی بتوانند در عرصه‌های مختلف از جمله مجلس شورای اسلامی ورود پیدا کنند تا بدین واسطه شاهد حضور شهید دیالمه‌ها برای ایجاد جریان سازی لازم در بدنه انقلاب باشیم.

افزایش ۳۰ درصدی اقبال مردم نسبت به کالای ایرانی

مسئول هادیان سیاسی سپاه پاسداران بیان کرد: تشکیل کارگروه‌های تبیین سیاسی در راستای بصیرت‌افزایی و کارگروه‌های اقتصادی بسیار ضروری است تا واقعیاتی از داشته‌های موجود را بیان کرده و دروغ‌پراکنی‌های دشمن را به انزوا بکشانیم.

نوری عنوان کرد: در حالی که دشمن در حال القای سختی سال جاری و افزایش تحریم‌ها است مقام معظم رهبری سال ۹۸ را سال فرصت و گشایش دانستند که نمونه‌هایی از این پیش‌بینی معظم له را در کشور شاهد هستیم.

وی با تأکید بر اینکه نگاه به شرق اقتصاد ما را متحول می‌کند، افزود: مراودات اقتصادی در دیدارهای بین‌المللی ایران با کشورهای مختلف در حال رخ دادن است و از سوی دیگر شاهد افزایش ۳۰ درصدی اقبال مردم نسبت به کالای ایرانی هستیم که این فرصت بسیار خوبی برای حمایت از کالای ایرانی و رونق اقتصادی کشورمان است.

این مسئول تصریح کرد: برای برون‌رفت از وضعیت سخت اقتصادی حاصل از تحریم‌ها شورای عالی هماهنگی اقتصادی ایجاد شده که خروجی آن شکل‌گیری تیم اقتصادی متناسب با آن و گرفتن موضع‌گیری‌های متناسب با آن است تا بدین واسطه قدرت اقتصادی مردم بالا رود.

مسئول هادیان سیاسی سپاه پاسداران در پایان خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم در سیاست‌گذاری‌های فضای مجازی به‌صورت سازمان‌یافته در این فضا حضور یافته و بتوانیم دستاوردهای عظیم انقلاب را برای همگان معرفی کنیم و توطئه‌های دشمن در وارونه‌سازی و دروغ‌پردازی علیه انقلاب را بگیریم.

انتهای پیام

captcha