خانواده و ازدواج آسان؛ محور برنامه‌های دهه کرامت در جمکران
کد خبر: 3822593
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱

خانواده و ازدواج آسان؛ محور برنامه‌های دهه کرامت در جمکران

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: برنامه‌های دهه کرامت در مسجد مقدس جمکران اعم از برگزاری نشست، همایش، جشنواره و سخنرانی و نمایشگاه در راستای تبیین اهمیت خانواده و ازدواج آسان و پرهیز در سخت‌گیری در این سنت مقدس انجام می‌شود.

محور برنامه‌های دهه کرامت در جمکران «خانواده و ازدواج آسان» استبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، حجت‌الاسلام یاسین حسین‌آبادی، معاون فرهنگی مسجد جمکران درباره برنامه‌های ویژه ایام دهه کرامت، اظهار کرد: برنامه‌های دهه کرامت در این مکان مقدس با موضوع خانواده و ازدواج آسان پیگیری می‌شود.
 
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: از روز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) که روز دختر نام دارد تا روز ولادت امام رضا(ع)، همه برنامه‌ها اعم از برگزاری نشست، همایش، جشنواره و سخنرانی و نمایشگاه در راستای تبیین اهمیت خانواده و ازدواج آسان و پرهیز در سخت‌گیری در این سنت مقدس انجام می‌شود.
 
وی تصریح کرد: علاوه بر این، همزمان با دهه کرامت و به همت کارگروه «ارشاد و خانواده» اجلاسیه اعتاب مقدس که مسئولیت آن به مسجد مقدس جمکران واگذار شده، همایش تقدیر از خادمان خانواده در اعتاب ایران اعم از مشهد مقدس، شاهچراغ(ع)، عبدالعظیم حسنی(ع) و حرم حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و نیز آستان‌های سراسر کشور تقدیر به عمل می‌آید.
 
وی درباره تعداد و نحوه گزینش این خادمان، بیان کرد: کارگروه از اعتاب مقدسه درخواست معرفی خادمان شاخص در حوزه خانواده را داشته است و هر عتبه سهمیه معرفی یک خادم در این زمینه را دارد.
 
حسین‌آبادی اعلام کرد: هم‌چنین، به مناسبت دهه کرامت جشنواره عکس «زندگی به سبک اهل بیت(ع)» را با موضوعاتی هم‌چون مهربانی در خانواده، وظایف متقابل والدین و فرزندان، خانواده منتظر و … برگزار و فراخوان آن پیش از این دهه اعلام می‌شود.
 
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: اختتامیه جشنوراه عکس «قاب فیروزه‌ای» و نیز جشنواره «نغمه‌های مهدوی» که به مناسبت نیمه شعبان برگزار شدند، در دهه کرامت از برگزیدگان این مسابقات تقدیر می‌شود.

انتهای پیام
captcha