تلاش خائنین عرب منطقه در تقابل با جبهه مقاومت بر باد خواهد رفت
کد خبر: 3822124
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
عضو دفتر سیاسی حماس:

تلاش خائنین عرب منطقه در تقابل با جبهه مقاومت بر باد خواهد رفت

گروه سیاست و اقتصاد– عضو دفتر سیاسی حماس گفت: برخی کشورهای عربی خائن و خودفروخته غرب با سرمایه‌گذاری هنگفتی در تقابل با جبهه مقاومت ایستاده‌اند، تردیدی نیست که تلاش‌های آنان بر باد خواهد رفت.

به گزارش ایکنا از قم، اسامه حمدان شامگاه دوشنبه در همایش بین‌المللی «شباب المقاومة» در سالن هایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی قم اظهار کرد: خائنانی در بین امت اسلام برای کسب سود به اسلام خیانت می‌کنند و این در حالی است که ما می‌دانیم جمهوری اسلامی موضعی در رد کنفرانس منامه دارد.
عضو دفتر سیاسی حماس با بیان اینکه کسانی که در این زمینه سرمایه‌گذاری می‌کنند بدانند روزی حسرت این سرمایه‌هایی که خرج می‌کنند را خواهند خورد گفت: ما با وجود همه مشکلات در بهترین شرایط هستیم و در مقایسه با گذشته رو به جلو حرکت کرده‌ایم.
وی با تاکید بر اینکه در سال های مختلف صهیونیست‌ها بخش های زیادی از فلسطین را اشغال کردند، تصریح کرد: مقاومت ابن بخش‌ها را باز پس گرفت.
عضو دفتر سیاسی حماس در بخش دیگری از سخنان خود معامله قرن را پروژه‌ای صهیونیستی – آمریکایی با هدف تسلط بر امت اسلام دانست و تاکید کرد: مقاومت بخش‌های اشغالی فلسطین را از صهیونیست‌ها بازپس خواهد گرفت.
وی، با اشاره به ماهیت معامله قرن عنوان کرد: این معامله پروژه‌ای صهیونیستی – آمریکایی بوده که به دنبال تسلط بر امت اسلام است.
انتهای پیام

captcha