اقبال به مسابقات قرآن اوقاف در سال آینده بیشتر می‌شود
کد خبر: 3819453
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰

اقبال به مسابقات قرآن اوقاف در سال آینده بیشتر می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ عضو کمیته فنی مرحله مقدماتی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در امامزاده ابراهیم(ع) گفت: اقبال به مسابقات قرآن اوقاف در سال آینده بیشتر می‌شود، زیرا برنامه‌ریزی‌های بهتری برای روند اجرای مسابقات پیش‌بینی شده است.

اقبال به مسابقات قرآن اوقاف در سال آینده بیشتر می‌شودحجت‌الاسلام باقری، از اعضای کمیته فنی مرحله مقدماتی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم که در امامزاده ابراهیم(ع) در حال برگزاری است در گفت‌وگو با ایکنا از قم گفت: امسال استقبال مخاطبان و قاریان و حافظان از این مسابقات بیشتر شده است.

وی در توجیه علت این موضوع افزود: در سال‌های گذشته افراد مدت زیادی باید در فضای مسابقات منتظر می‌ماندند تا نوبت به آنان برسد ولی امسال با تمهید اندیشیده شده مسابقات در رشته های مختلف در سه سالن جدا برگزار می‌شود و حداکثر مدت معطلی آنان بیش از نیم ساعت تا 45 دقیقه نیست.

باقری اظهار کرد: یکی از کارکردهای مسابقه سنجش افراد و مشخص شدن نقاط ضعف و قوت آنان است از این رو با هدف حفظ جنبه آموزشی کار، بعد از چند دقیقه، نتائج آزمون آن ها در قالب کارنامه به ایشان ارائه می‌شود و می‌توانند برای نوبت بعد آماده‌تر باشند.

باقری تصریح کرد: افرادی که به نتیجه کار خود معترض هستند براساس آئین نامه می‌توانند اعلام و هیئت داوری نیز فیلم فرد مورد نظر را بازبینی می‌کند و در صورت تمایل فرد می٬توانیم سی دی تلاوت وی را در اختیار او بگذاریم.

وی با اشاره به استفاده از استادان کشوری در داوری این مسابقات که نشانه سطح بالای داوری و کیفیت رقابت‌ها است تصریح کرد: این مسپله سبب شده تا دقت داوری بالا باشد و اعتراض قابل توجهی به داوری نداشته باشیم.

یادآور می‌شود، چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در مرحله مقدماتی در دو بخش بانوان و آقایان روزهای ۲۴ و ۲۵ خردادماه در رشته‌های حفظ کل، تحقیق، ترتیل، حفظ ۲۰، ۱۰ و ۵ جزء همچنین اذان و دعاخوانی و با حضور ۵۰۰ نفر برگزار شد.

انتهای پیام 

captcha