سهم کمیته امداد استان 488 میلیون تومان شد
کد خبر: 3819142
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲
از فطریه‌های پرداختی قمی‌ها؛

سهم کمیته امداد استان 488 میلیون تومان شد

گروه اجتماعی ــ امسال مردم قم با پرداخت 488 میلیون تومان زکات فطره به کمیته امداد استان، 35 درصد بیشتر از پارسال به این نهاد فطریه پرداخت کردند.

سهم کمیته امداد استان 488 میلیون تومان شدبه گزارش ایکنا از قم به نقل از سایت خبری کمیته امداد، اکبر میرشکار، مدیرکل کمیته امداد استان قم گفت: از روز عید فطر تاکنون در سطح استان، 488 میلیون تومان زکات فطره از مردم نیکوکار جمع‌آوری کرده‌ایم.
وی با بیان اینکه در روز عید سعید فطر 100 صندوق در اماکن متبرکه شامل حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران، مصلی پردیسان و محل اقامه نمازهای عید در سطح شهر مستقر شده بود افزود: از مجموع فطریه جمع‌آوری شده بیش از 388 میلیون تومان زکات فطره نقدی عام و نزدیک به 46 میلیون تومان زکات فطره سادات است.
میرشکار با اشاره به اینکه جمع‌آوری زکات فطره در کمیته‌های امداد و مراکز نیکوکاری استان همچنان ادامه دارد اظهار کرد: تاکنون بیش از 53 میلیون و 500 هزار تومان کفارات عمد و غیر عمد به این نهاد در استان قم تحویل شده است.
وی فطریه جمع‌آوری شده سال گذشته را حدود 360 میلیون تومان اعلام و اظهار کرد: زکات فطره جمع‌آوری شده امسال نسبت به سال گذشته، حدود 35 در صد رشد داشته است.
مدیرکل کمیته امداد استان قم، با بیان اینکه وجوه فطریه و کفارات در اسرع وقت بین مددجویان استان توزیع شد گفت: افرادی که هنوز زکات فطره خود را پرداخت نکرده‌اند می‌توانند از طریق شماره‌گیری #5*5*025*8877* با تلفن همراه و سایت emdad.ir فطریه خود را به هم استانی‌های خود پرداخت کنند.
انتهای پیام
captcha