۱۲۰۰ حامی در حمایت از کودکان طرح اکرام لرستان ثبت‌نام کردند
کد خبر: 3815757
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
در سومین شب قدر؛

۱۲۰۰ حامی در حمایت از کودکان طرح اکرام لرستان ثبت‌نام کردند

گروه اجتماعی ـ مدیرکل کمیته امداد استان لرستان با اشاره به فعالیت پایگاه‌های ثبت‌نام حمایت از ایتام، گفت: هم‌زمان با برگزاری مراسم لیالی قدر و برپایی پایگاه ثبت‌نام حمایت از کودکان ایتام و محسنین کمیته امداد لرستان ۱۲۰۰ حامی جذب این نهاد شد.

۱۲۰۰ حامی در حمایت از کودکان طرح اکرام لرستان ثبت‌نام کردندبه گزارش ایکنا از لرستان، جاسم محمدی‌فارسانی، مدیرکل کمیته امداد استان لرستان، عصر پنج‌شنبه، نهم خرداد در جمع خبرنگاران با تأکید بر مشارکت مردم در توانمندسازی و تأمین کمک‌های لازم در کنار خدمات امداد به کودکان ایتام و محسنین، اظهارکرد: سال گذشته ۱۹ هزار و ۵۵۰ حامی به‌طور مستقیم حمایت از ۹ هزار و ۶۰۳ کودک ایتام و محسنین را به عهده گرفته و بالغ‌‌بر ۱۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به‌صورت نقد و کالا به این خانوارها مساعدت کردند.
وی به استقبال مردم لرستان از طرح اکرام و محسنین در لیالی قدر اشاره کرد و افزود: ۱۲۰۰ نیکوکار با مراجعه به پایگاه‌های این نهاد حمایت از ۱۴۰۰ کودک مشمول این طرح را پذیرفته‌اند که از این تعداد ۹۹۰ کودک طرح اکرام و ۴۱۰۰ کودک مربوط به طرح محسنین می‌باشد.
محمدی‌فارسانی به تداوم اجرای طرح اکرام و ایتام در طول ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: متقاضیان طرح اکرام می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد و یا از طریق سایت www.Emdad.ir نسبت به پذیرش و حمایت مادی از کودکان یتیم در طرح اکرام و کودکان نیازمند با سرپرست بیمار و ناتوان در طرح محسنین شرکت نمایند.
مدیرکل کمیته امداد لرستان به سرانه واریزی حامیان در ماه به کودکان موردحمایت اشاره کرد و گفت: سرانه دریافتی هر کودک یتیم از طرف حامیان ۱۶۸ هزار تومان و سرانه طرح محسنین ۷۵ هزار تومان است.
وی به تخریب ۸۹ واحد ساختمان ایتام از ۵۰ تا ۱۰۰ درصد در سیل اخیر اشاره کرد و گفت: حامیان می‌توانند از طریق طرح اکرام در بازسازی منازل آسیب دیده از سیل مشارکت نمایند.


انتهای پیام

captcha