طرح «قرآن رومیزی» در یزد رونمایی شد
کد خبر: 3813949
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲

طرح «قرآن رومیزی» در یزد رونمایی شد

گروه فعالیت‌های قرآنی- طرح «قرآن رومیزی» با هدف هر روز با قرآن قابل استفاده برای همه اقشار جامعه در نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی یزد رونمایی شد.

طرح «قرآن رومیزی» در یزد رونمایی شدبه گزارش ایکنا از یزد به نقل از روابط‌عمومی اداره کل ارشاد یزد، محمدرضا برزگری، نماینده مؤسسه فرهنگی انتشارات راه موفقیت در نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی یزد اظهار کرد: طرح «قرآن رومیزی» به همت انجمن خیّران کارآفرینی در تهران اجرا شده است.
وی افزود: این طرح با هدف خارج کردن قرآن از گنجه، طاقچه و کتابخانه طراحی شده تا قرآن روی میز مطالعه و در حضور اعضای خانواده قرار بگیرد و افراد در اوقات فراغت و در حال عبور از کنار آن و یا قرار دادن آن در کنار تلویزیون فرصتی برای قرائت قرآن همراه با معنی آیات بیایند.
این فعال قرآنی تصریح کرد: آیات به صورت گلچین شده و موضوعی است و هر کدام معنا و مفهومی برای تمام روزهای سال دارد و و دارای ٥٢ هفته و هر هفته آیات مخصوص به آن قرار گرفته است.
برزگری ادامه داد: ترجمه آیات توسط آیت الله العظمی مکارم شیرازی و استاد حسین انصاریان انجام گرفته و به همراه یک ترجمه منظوم از استاد حداد کاشانی منتشر شده است.
وی بیان کرد: درآمد این طرح به صورت کلی صرف امور خیریه و اجتماعی است و از مزایای آن قابل هدیه دادن در تمام مناسبت‌ها و استفاده در سازمان‌ها برای قرار دادن روی میز مدیران و کارمندان برای استفاده ارباب رجوع به شمار می‌رود.

انتهای پیام

captcha