ضرورت تعامل و همکاری جهت فرهنگ‌سازی مد و لباس ایرانی و اسلامی در استان اردبیل
کد خبر: 3813940
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰

ضرورت تعامل و همکاری جهت فرهنگ‌سازی مد و لباس ایرانی و اسلامی در استان اردبیل

گروه اجتماعی- در اولین جلسه کارگروه تخصصی مد و لباس استان اردبیل در سال ٩٨ بر ضرورت تعامل و همکاری جهت فرهنگ‌سازی مد و لباس ایرانی و اسلامی در استان اردبیل تاکید شد.

ضرورت تعامل و همکاری جهت فرهنگ‌سازی مد و لباس ایرانی و اسلامی در استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، اولین جلسه کارگروه تخصصی مد و لباس استان اردبیل در سال ٩٨ روز گذشته 31اردیبهشت ماه در محل سالن شهدای هنرمندان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزار گردید.

اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در این نشست گفت: اهمیت و دغدغه ای که در حوزه مد و لباس در جامعه است مسئولیت کارگروه مد و لباس را دوچندان کرده است که در این خصوص با شناسایی ضعف ها و قوت ها میتوان از پتانسیل‌ها و ظرفیت های این کارگروه استفاده کرد.

اسحاقی افزود:  نشست های کارگروه مد و لباس به صورت تخصصی و با حضور کارشناسان متخصص این حوزه برگزار میگردد تا با بهره گیری از نظرات و پیشنهادات کارشناسی، تعامل و همکاری لازم، جهت فرهنگ سازی مد و لباس ایرانی و اسلامی در استان اردبیل ایجاد گردد.

وی با اشاره به اهمیت مد و لباس در جامعه، تصریح کرد: تولید کنندگان لباس در استان، از ظرفیت های طراحان مد و لباس که بصورت علمی در این حوزه تخصص دارند، استفاده نمایند.

در ادامه نشست، اعضای دیگر نیز به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند که با جمع بندی نظرات، مصوب گردید نمایشگاه توانمندیهای تولیدکنندگان و طراحان مد و لباس استان اردبیل در نیمه دوم تیرماه امسال برگزار گردد و همچنین کارگاههای تخصصی در راستای الگوسازی و مدلسازی برای علاقه مندان به این حوزه برپا گردد.

انتهای پیام

captcha