وقتی آیه‌های وحی در آثار خوشنویسان نمایان می‌شوند
کد خبر: 3813829
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹

وقتی آیه‌های وحی در آثار خوشنویسان نمایان می‌شوند

گروه فرهنگی ــ همزمان با میلاد امام حسن(ع)، برنامه هم‌نویسی از سوی جمعی از خوشنویسان بیرجندی در دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خراسان جنوبی اجرا شد.

وقتی آیات قرآن هم صدا در آثار خوشنویسان نمایان می‌شودبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، شب گذشته، 31 اردیبهشت‌ماه، همزمان با میلاد امام حسن(ع)، برنامه هم‌نویسی از سوی جمعی از خوشنویسان بیرجندی در دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خراسان جنوبی اجرا شد.
در این مراسم برگه‌هایی که با هنر خوشنویسانی چون محسن اسماعیلی مود، سالاری و رمضانی و دیگر هنرمندان مزین به آیات قرآنی و روایات شده بود، به مردم هدیه داده شد.
مهدی اسماعیلی‌مود، رئیس انجمن خوشنویسان خراسان جنوبی مبدع این طرح بود. وی که در سال‌های اخیر در تربیت هنرآموزان بسیاری همت گماشته، نمایشگاه‌های انفرادی متعددی برگزار کرده است.
حسن‌خلق و کیفیت هنری وی موجب شد که به عضویت هیئت تشخیص خط شکسته انجمن ایران راه یابد. از استاد اسماعیلی مود تاکنون چندین اثر در بروشورهای انجمن خوشنویسان ایران و جشنواره خوشنویسی جهان اسلام منتشر شده است که از آن جمله می‌توان به چاپ آثار وی در جشنواره خوشنویسان کویت و ایران و همچنین در کتاب‌های «از آغاز تا امروز»، «خوشنویسان ایران» و «منتخب آثار بسیجیان کشور» نام برد.
انتهای پیام

captcha